ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, February 11, 2007

14


估唔到咁o岩得咁橋, 我地2個分開報, 居然同一日同一個市場同一時間考!

本來已經好橋,估唔到點名o個陣我地2個no. 前後相連, 嗌完我就到佢, 跟住分組貼label準備, 嗌左我綠色14號, 我返入黎指住佢睇, 佢話:「實死呀~」XDDDD

以為跟住到佢點知又唔係喎, 後來佢貼住佢張貼紙入黎又指住我睇, 一睇XDDDD一樣係實死XDDDDD

原來係4隻色同一個no. 既人一組, 即係我又同佢一組去另一間房準備, 佢仲坐正我後面! 換言之我地份卷係一樣既!*0* 真係有冇咁橋~~ 一齊報反而唔會咁o岩!!


No comments:

Post a Comment