ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, February 13, 2007

情人節獻禮

第一次整情人節蛋糕...其實本來都好少整裝飾蛋糕...一整整左7個鐘...企到腳仔軟.....=口="

第一次真正整加生果既既夾層蛋糕...已經索左水...希望唔好難食啦.....^^"

食完POST相~~

 

聽晚會繼續整專員點名要求既朱古力, 第一年整過之後都冇整過LU :P 另外可以既話想整埋心型朱古力~到正日就整情人節大餐~^0^

大家有咩情人節獻禮呢~^.<


9 comments:

  1. pyueshum5:15 AM

    我買左部Nokia 6280俾佢...呢份包括埋佢4月份生日禮物喇因為實在太貴喇 ...

    ReplyDelete
  2. stweetcat9:41 AM

    wa...7hrs, 真係好耐喎! 無ka~~我對節日同生日都無嘜feel, 所以無準備禮盒...

    ReplyDelete
  3. 阿懶11:46 AM

    7個鐘...真係唔小時間呀... 企到腳仔軟晒啦...

    ReplyDelete
  4. Scorpio12:08 PM

    小娛子, 歡迎你呀~say個hi先~^^ 插相既問題, 我首先會加晒d相入篇文章入面, 然後再襟ctrl c同ctrl p, copy & paste去你想要既位置就得架喇~

    ReplyDelete
  5. Scorpio12:11 PM

    小娛子, 其實我從來都冇話特別為呢d日子準備d咩禮物, 次次都係整下野食咁:p 舊年要考試, 考完十點幾返屋企二人BBQ, 早2年都冇o係屋企食, 只係整左朱古力, 今年encore~^0^ 聖誕大餐就整得多~情人節大餐同蛋糕都係第一次整!

    ReplyDelete
  6. Scorpio12:12 PM

    stweetcat, 咁你男友會唔會為你準備?

    ReplyDelete
  7. Scorpio12:16 PM

    阿懶, 我由6點幾整到點幾…2點幾先訓, 依家好鬼眼訓...希望好食啦~~ 個譜份量唔係好清楚, cream又冇話要幾多, 朱古力又唔知要幾多, 同埋我整既size同原譜好唔同, 份量好難預, cream都打左3次...朱古力又溶左幾次, 又黑又白...蛋糕都分2個模焗左2次, 整係整個蛋糕底連埋雪都用左個幾鐘, 整朱古力裝飾又用左好多時間…不過整完好開心呢~有士多啤梨既蛋糕真係靚仔好多~^0^

    ReplyDelete
  8. stweetcat3:09 PM

    對呢個節日, 佢已經俾我同化咗啦! 大家都唔洗買gift!

    ReplyDelete
  9. Scorpio4:11 PM

    sweetcat, 我都冇買開禮物呀, 覺得特別為一個節日去揀既禮物多數冇乜用,不如平時送下d小禮物

    ReplyDelete