ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, February 24, 2007

深圳一日遊



今日上左深圳

同老豆拜年, 爹地仔第一次見老豆, 老豆話: 「睇落都唔錯丫~」=^^=

仲見倒幾年冇見既堂哥, 上次同阿媽去珠海浸溫泉見過, 當時已經娶左老婆生左個女, 依家已經8歲大~~

堂哥真係好似大伯!!!愈大愈似!!!佢話我大個左好多。

食左餐好貴既LUNCH, 都冇食咩貴野, 4個人埋單6百幾…酒店即係酒店…

收左2封大利是~人仔最大都係一百蚊紙, 所以封利是好厚~哇卡卡卡~返到黎忍唔住拆左黎睇~本來唸住十五先拆都忍唔住拆左呢2封~~我唸堂哥O個封都應該係今年第三大利是~~老豆O個封當然係最大啦~~

之後車左我地去書城, 問佢地係咪有個購書中心, 點知佢地都唔識…去左個O係少年宮站附近話係最新既書城, 不過得一層, 只係睇左食譜同琴譜, 但都已經消磨左一個下晝~返到黎搭火車見倒購書中心既廣告, 原來O係科學館站, 有六層咁高, 下次去搵下先~

好想試下搭深圳既地鐵, 不過佢地唔識…亦唔知書城附近有冇地鐵站…老豆只係貪得意搭過一次…

買左300蚊書同DVD, TOTAL12本書+2隻DVD~跟住去PIZZA HUT食左D野就返歸~好好彩咁俾醒目既爹地仔搵倒地鐵站~咁都幾方便~搭左幾個字就到羅湖~得閒可以去行下~^^

好開心~好似去左旅行咁~^0^

其實我覺得深圳同台灣都好似, D地鐵都有相似既感覺~


13 comments:

  1. pyueshum12:10 AM

    我聽我parent講北京有一個書城好大‥好似迷宮咁會盪失路‥有機會我都想去深圳同北京o個個‥我好鍾意睇書‥ 我睇你好鍾意煮野食‥有冇d咩tip可以教我‥因為我男友成日話我cook得唔好食‥

    ReplyDelete
  2. Scorpio12:16 AM

    小娛子, 我都係因為男友想我學煮野食所以學架~^^ 周圍睇下D食譜, 試下問下咁慢慢學~ 北京太遠了~拎D書返黎好辛苦, 太多書我都睇唔晒~深圳夠了~~又近~^^

    ReplyDelete
  3. Rebecca12:39 AM

    科學館站購書中心同呢度既書應該差唔多, 但係係分層, 有幾層都係賣d專業同考試既書, 比呢個書城近dd. 但係呢個書城關於音樂同美術既野就多d. 同埋有興趣可以去圖書館觀摩下, 因為無時間, 所以我無. 你買咗咩書?  

    ReplyDelete
  4. Emily1:05 AM

    蠍~~你個樣好sweet呀 !! 靚女~~食咗pizza hut呀??? 我都食咗wor ~~正呀 !!! http://hk.myblog.yahoo.com/piyochan-emilychiu/article?mid=3053&prev=-1&next=3003

    ReplyDelete
  5. Sui Fan10:21 AM

    張好似拼圖咁的相點整的?   一張有咁多張相係裡面的?

    ReplyDelete
  6. shui kam10:58 AM

    感覺很warm

    ReplyDelete
  7. 金順4:27 PM

    探爸媽係應該既~

    ReplyDelete
  8. Scorpio5:03 PM

    小鹿, 圖書館係咪得個睇字? 我買左幾本食譜同幾本琴譜~

    ReplyDelete
  9. Scorpio5:08 PM

    多謝阿愛^-^ o係深圳食左pizza hut, 起初係比佢既自助沙律吧吸引, 香港已經食唔返喇~不過結果都冇食到呢樣~食左蘋果批(蛋糕底), 2杯特飲同洋蔥圈~

    ReplyDelete
  10. Scorpio5:09 PM

    懶貓, 我用photoshop整

    ReplyDelete
  11. Scorpio5:14 PM

    金順, 我都年半冇見過老豆喇...

    ReplyDelete
  12. littlejoe5:20 PM

    我想問下~點樣可以將咁多張相整埋一齊呀??

    ReplyDelete
  13. Scorpio6:07 PM

    DJ, 我用photoshop

    ReplyDelete