ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, February 15, 2007

我們的情人節


第一次預備情人節大餐~沒有浪漫牛扒沒有洋燭,可是有你。

我已經收到最好的情人節禮物,最討厭早起的你特意為我一早起床挑選禮物,知道這一點已很足夠。那一刻我沒說什麼,其實你的心意我已接收了。

女兒家的心事真的很難捉摸,我要的就是這些,不要什麼節日禮物,你明白嗎?

我一直也沒有為你特別準備禮物,你卻經常問我想要什麼。看見朋友收到情人節禮物又會問我沒有禮物會不會不開心。我每次都告訴你沒關係,我是真的覺得不需要。特意為一個日子急忙挑選的怎麼會合心意呢?

吃過晚飯後我跟你說:「今晚唔整野食喇~」我是真的覺得最近只顧弄小吃,沒陪你打機也沒陪你看戲,情人節無論如何要好好陪你;可是吃飽後還是馬上睡著了…=0= 對不起………^^"(前2晚合起來只睡了7小時…昨晚一口氣睡了9小時!!!)

昨晚在你懷中睡得很甜,這就是我最好的情人節!

 

PS. 李主任看見這張照片說我們長相很相似!^^ 她不是第一個這樣說的人了。


12 comments:

  1. 阿懶12:20 PM

    sweet...  兩個人一齊唔一定要收到咩名貴禮物... 過得開開心心都已經足夠...

    ReplyDelete
  2. Scorpio2:41 PM

    阿懶, 冇錯~^^

    ReplyDelete
  3. hok chun3:02 PM

    兩位天生一對,簡直就係羨煞旁人.....

    ReplyDelete
  4. Scorpio3:12 PM

    ko chun, 多謝~^^ 係呢你又覺得我地似唔似樣?

    ReplyDelete
  5. 真係好多野食呢~~~做你男友真係有口福呢﹗嘻~ 禮物既野﹐真係講心意呢~ 講真真係會越黎越似樣架﹗ 我同我男友都係呢~~~以前都唔覺似樣~~~一齊都5年幾﹐我地越黎越似樣呢﹗可能對得多~哈﹗

    ReplyDelete
  6. stweetcat10:30 PM

    聽人話什麼夫妻相...可能相對得多真係會似樣...

    ReplyDelete
  7. Scorpio1:31 AM

    yanyan, 不過熟o個d就唔覺我地似, 今日問多個老師都話似, 但ta就話唔似, 2個話笑容似。

    ReplyDelete
  8. Scorpio1:33 AM

    stweetcat, 可能對得多神態似所以覺得個樣似

    ReplyDelete
  9. My Coffee Corner9:46 AM

    so sweet !!

    ReplyDelete
  10. 面形似丫,咁係咪叫有夫妻相!

    ReplyDelete
  11. Scorpio10:13 AM

    YING, 似既話係叫夫妻相, 我DADDY MAMMY都有D似樣 我地面型其實唔似架, 我顎骨闊D…T^T可能張相既角度睇落似

    ReplyDelete
  12. 風輕云淡10:35 AM

    真係有d似哦,特別係從鼻下邊開始!

    ReplyDelete