ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, February 10, 2007

再戰香蕉muffin(附食譜)


今次跟呢個譜既份量, 做法就同尋晚大致相同不過全程用打蛋器打。

尋日個譜只係話加少許發粉, 我真係只加左少許, 唔知係咪呢個原因唔多發得起...中間好濕...同事仲話似鳳梨酥=0=, 於是今次跟呢個譜, 少左粉, 多左發粉, 少左糖, 多返隻蕉(我尋日睇錯左落少左隻...= =), 同埋冇落鹽, 依家焗緊, 唔知效果如何?

香蕉合桃muffin (6個)<<<我做出黎只有4個, 唔知係咪我d杯大隻!?

牛油溶液 80g
糖 50g
蛋 30g (半隻)<<<見佢好乾咁我落左一隻
香蕉 2隻
低粉 100g
發粉 1 tsp
合桃 適量<<我冇落, 想落朱古力又太遲醒起...=.=

1. 把香蕉用叉拌成茸, 加入牛油, 雞蛋拌勻
2. 低粉+發粉過篩, 加入1, 再加入糖拌勻
3. 拌入合桃, 倒入muffin cup
4. 用190度焗23分鐘

我唔係跟呢個步驟, 我先打牛油+糖, +蛋+蕉茸+粉。

都係咁濕既?咩解究呢???@@已經焗左半個鐘以上!聽日再焗耐D先!


2 comments:

  1. Emily1:39 AM

      係喎!!!點解你整得好似好實咁喎!!! 我諗你一定係打過濃呀!!!其實muffins唔需耍攪得太耐架!!

    ReplyDelete
  2. Scorpio1:42 AM

    阿愛, 我第一次整就只係打左d牛油同糖, 個譜話要打到奶白色, 第二次(即係今次)就其他野都用打蛋機打...不過都睇過d譜唔駛打!!攪埋晒就得! 同埋個個譜既發粉比例好唔同...都唔知應該係點 不過最大問題係中間好濕, 整2次都係咁...我平時又唔食muffin...唔知中間既質地應該係點...

    ReplyDelete