ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, February 02, 2007

紅豆瑞士卷(附食譜)


捲倒喇捲倒喇~!!!

不過d餡包得唔多, 捲完出黎得一間一篤XD
禁落好軟聞落好香, 不過我冇試食, 唸住聽日帶返學校請同事食自己先試味
最開心係完全冇裂呀~~~>0<

感謝蔡師奶的食譜啊~~加上新買電子磅終於成日捲倒喇~~~\>0</

食譜---

材料:

蛋黃     80g                       低筋麵粉 100g

蛋白     167g                     泡打粉        1g

砂糖     90g                       液體菜油     67g

塔塔粉 1.5g                      水               50g

鹽          少許

做法:

1) 預熱焗爐至170度

2) 菜油加入水座暖後,然後加入低筋麵粉,泡打粉,攪拌至沒有粉粒狀,慢慢加入蛋黃,再攪拌至光滑麵糊,備用

3) 蛋白打至起泡,加入塔塔粉,鹽再打,然後砂糖分三次加入直至硬性發泡

4) 先取1/3蛋白霜加入蛋黃麵糊外,用切拌方式攪勻,再將其餘的蛋白霜倒入,輕手切拌至完全混合

5) 麵糊倒入已舖好牛油紙的烤盤中,抹平,焗約20分鐘

6) 出爐後倒扣放涼後,再換上另一張牛油紙上,抹上奶油/ 打發甜忌廉,卷成卷狀,靜置30分鐘,取走牛油紙後,便可切件享用

來源:http://hk.myblog.yahoo.com/choi_cookery/article?mid=1144 (蔡師奶)

原來我用錯左液體菜油*0*依家先發現~~~同埋我冇他他粉用左少少檸檬汁代替

請左同事食
一人一件
個個都話好味
我自己食左頭尾其中一件
係幾好味喎*0*

 

</< p>

15 comments:

  1. 蔡師奶1:00 AM

    好靚呀!成功!不過見到蛋糕漿入面既蛋白未完全攪勻,因為見到白色小點,顏色好靚完全掂呀!恭喜晒

    ReplyDelete
  2. Scorpio1:42 AM

    蔡師奶, 係呀~XD我都見倒~驚攪得太勁D蛋白會穿:P 其實係咪唔係咁易穿既呢?
    其實我呢便已經係底黎架喇~點解唔會好似你咁白雪雪既? 多謝晒呀~我會繼續努力架喇~^^

    ReplyDelete
  3. 蔡師奶8:36 AM

    蠍,唔駛客氣,大家互相交流下心得 如果蛋白內裡空氣消沉,焗出黎蛋糕就唔鬆軟嫁甚至焗唔起添,有個方法可以容易把蛋白混合,你下次可以在蛋白拌入蛋黃漿時,保持 輕力快手 用拌棒一邊打十字咁"界",然後一邊而fold-in 形式拌勻,一定要原全拌勻先得,如果唔係蛋白粒既位置出爐後會形成硬粒粒 噤就真係奇怪喎,聽你講見先知道係底黎,點解兩面都著色呢?不如咁丫,你下次再整既時候,在未捲前影張相睇下,等我睇清楚d先可以講到原因 另外,包餡方面,在搽餡既時候,頭尾兩邊都可以預留2吋空位唔好抆餡,咁捲出黎既卷內餡分佈就會平均好多喇!

    ReplyDelete
  4. 阿懶12:05 PM

    用電子磅好好多架... 用普通O個O的成日都唔準咁... 你今次整呢個卷唔錯呀...

    ReplyDelete
  5. Scorpio5:34 PM

    阿懶, 多謝呀~想買好多終於o係教協買左~15x, 唔知算唔算抵呢?

    ReplyDelete
  6. Scorpio5:37 PM

    蔡師奶, 唔該晒你呀~~我下次再整再叫你黎睇丫~^^

    ReplyDelete
  7. Teresa Wong10:14 PM

    oh can i have the recipe for the red bean swiss roll too??? i love read bean swiss roll.. hehe is it hard to make it? looks so yummy

    ReplyDelete
  8. Scorpio12:50 AM

    TERESA, 好味呀~~我補返食譜同埋同事食評喇~^0^ 不過要買紅豆茸, 我係因為同事俾左包紅豆茸我所謂先整紅豆咋:P 你O個邊有冇得賣呀?應該有罐頭裝架~手指餅我遲下再補~

    ReplyDelete
  9. Sui Fan11:39 AM

    only看相就覺得它好味

    ReplyDelete
  10. 嘉露7:59 PM

    好得喎....我都想試卷得埋嘅蛋卷呢   咩係塔塔粉呀???

    ReplyDelete
  11. Scorpio9:57 PM

    嘉露, 你可以試下呢個譜, 真係好似蔡師奶所言好軟好易捲冇難度~^.< 塔塔粉即係他他粉, 作用係令d蛋白易d打起, 用檸檬汁代替都得

    ReplyDelete
  12. Scorpio10:06 PM

    懶貓, 試食專員今日終於食左, 佢都話有街買既水準~^^

    ReplyDelete
  13. 我都係用依個食譜喎 ~~~ 你 (慢慢加入蛋黃 )後~~食譜話會變光滑面糊~~ 但唔知點解我一加旦黃就變得好杰~~而唔係光滑面糊 Why???Why???help me~~~

    ReplyDelete
  14. Scorpio12:05 PM

    阿愛, 我好似唔係太杰, 可能我用左液體荐油唔知有冇關係...你係咪用電子磅?我發覺差好遠 ><

    ReplyDelete
  15. 巧兒6:01 AM

    蠍: 我早兩日買雜誌送本甜品食譜, 裡面話份量一定要準, 做出黎先好喎, 所以你買電子磅係正確架! 我好想吃呀!

    ReplyDelete