ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, February 09, 2007

如何做好海綿蛋糕

睇左呢個blog先知, 原來麵粉和糖的比重要一樣, 呢點好重要呢~而蛋就大約係1/2減少少!

至於做法方面大致相同:

1)先將蛋白打起,逐少加入糖打至企身。
2)蛋黃輕輕打勻,倒入蛋白內拌勻(適用於食譜一)。
3)分三次加入已篩的麵粉及鹽,輕手拌勻。
4)加入香油及牛油溶液。
5)放入已預熱的焗爐內,以200度焗20分鐘左右。
6)待涼取出,然後切片備用。


4 comments:

  1. kathy9:24 AM

    By 波子 e~ 呢個易整ma? 我都好想整呢個呀^^ 海綿蛋糕, 清清地~ 希望唔會好似上次整既紐約芝士咁"loan"啦>W<

    ReplyDelete
  2. kathy9:28 AM

    By 波子 e~ 原來裡面有三個整法架wor? 唔知阿蠍版主係用邊個既呢? (有無話邊個會好味d架) 如果加牛奶又唔知係幾時加既呢?

    ReplyDelete
  3. Scorpio10:38 AM

    波子, 我係用分蛋法, 我本身都有整開, 只係參考下份量 我係先打好蛋黃同部分糖, 跟住打蛋白, 加少少鹽打到起泡, 跟住分3次加糖打到企身, 麵粉篩入蛋黃糊攪勻, 加埋蛋白糖霜輕手拌勻唔好攪散d氣泡, 最後撈埋牛油溶液就焗得架喇

    ReplyDelete
  4. By 波子 明白呢~^^ thanks~~ 等我得閒又去整下先!!!!

    ReplyDelete