ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, February 22, 2007

虛脫

今日臨放工開始有種虛脫既感覺…唸起要返屋企有D怕…

返到黎一個人都冇, 執左野掃左地, 傾左陣電話。

成個人撻左O係床度, 冇最力。

好大壓力…唸起佢地一陣返黎唔知點面對, 又唔知安排咩節目俾佢地好…

終於返黎, 話海洋公園好多人, 排左好耐隊玩左一陣。最抵係火車全日通行證。

幫佢地執左D相聽日去曬, 同阿婆睇左呢幾日影既相, 又同細舅父睇左佢個仔O係美國放上blog既相。總算有講有笑。

聽見阿婆同姨婆講返尋晚既事, 話我係因為唔見左隻狗云云, 聽得唔清楚。

今晚阿婆依然冇入黎同我訓, 佢地鋪左張床墊o係地下訓左幾個人, 有d訓隔離房有d訓沙發, 唔知阿婆訓邊, 亦唔知佢點解唔入房訓。

佢地後日就走, 阿婆問我晏晝可唔可以同佢地一個親戚一齊飲茶, 我話唔得喇, 我返朝9晚5。我地同佢地o個邊放飯時間唔同, 得一個鐘…去唔倒幾遠…

聽佢講電話, 知道佢想食菜, 不過附近冇街市, 我話聽日放工買, 問佢想食咩菜, 佢話咩都冇所謂, 買d可以放湯既菜, 唔食都可以擺。

想煮餐飯佢地食, 不過又驚冇佢地煮得咁好。海鮮驚煮得唔夠佢地好, 其他野又唔知佢地鍾意食d乜…

聽晚可能係最後一餐, 後日唔知幾點走。本來約左去同事屋企打邊爐, 不過我唸我應該留o係屋企陪下佢地。放工問下佢地會唔會返屋企食先。

佢地未返就好緊張好支力好眼訓, 返左黎咩事都冇就精神晒~:p


2 comments:

  1. Sui Fan4:59 AM

    保重

    ReplyDelete
  2. Scorpio9:01 PM

    thx懶貓, 其實都係壓力問題, 依家冇lu

    ReplyDelete