ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, February 23, 2007

「猜猜畫畫」


尋日全部7位TA上晒去Yoko屋企, 同佢個FD同埋佢細佬一齊打打邊爐, 冇帶手信上去拜年XD

主打丸丸同腸腸, 買左少量菜菜同肥牛牛。最好味係

方形芝士丸! 中間D芝士拉得出絲架~~>0< Rachel話勁難食, 我地就個個食到lamlam利~:D~~~~~~~~

食完一輪主角終於上場, 就係Wendy 媽既「猜猜畫畫」喇~

之前都聽pinky谷版友講過, 佢地去cafe好鍾意玩, 我就冇跟過佢地去。但就見過佢地玩完之後畫晒公仔既紙。最近先知道原來好似大富翁咁係一副棋, 有得擲骰同行。

抽卡, 睇下上面要你估一樣乜野, 2個人一組, 一個畫一個估。唔準出聲同做手勢。有動作, 難字, 物件, 人物地名幾個項目。

佢地之前都玩過幾次, 我就第一次玩。我同Karen一組, 主力負責畫, 我地o個組最後贏左~~行到好遠, 差唔多行左4/5就黎到終點~有2組就玩極都係起步階段XDDDD因為企正o個格次次都係全部一齊玩XDDDD

Anna好搞笑, 一路畫一路"mm mm mm" 好似啞左咁XDDDD有口難言

Wendy就好淡定, 好悠遊咁慢慢畫一d都唔緊張, 最記得佢畫左一面鏡, 佢partner估倒第一個字係鏡, 點知硬係估唔到第二個字, 佢開頭都冇畫野, 之後畫多一個大人一個細路, 又畫多一個B, 阿Yan就係咁估係鏡x呢, 又估鏡BXDDDDD(咩係鏡BXDDDD) 點知開估, 原來係「鏡子」XDDDDDDDDDDD

我記得最難表達既係動作, 「反對」呀, 「檢查」呀, 都唔知點畫XD 都未唸倒個「反」字點畫已經俾人估倒, 檢查我就直情畫左個關員同遊客同埋行李, 不過Karen睇唔出XDDDDD 反而有D難字都仲好D, 最難係Wendy o個組自己畫既「指引」, 其餘「速度限制」呢d都仲ok~

我都想買返副招呼朋友XD

當初Wendy媽帶返黎o個陣反應冷淡, Karen話佢帶左小丸子, 個個都話想睇小丸子先XDDDD 點知個個玩到癲晒上晒癮XDDDD

不過呢個遊戲要2個人一組, 3組以上先好玩~


4 comments:

  1. siukei12:13 AM

    我都玩過,好玩唷

    ReplyDelete
  2. Scorpio12:29 AM

    寶寶, 真係幾好玩~我仲唸過自己整一副估學生名XD

    ReplyDelete
  3. pyueshum2:09 PM

    我地冇呢盒o野‥不過我地都有玩呢個game‥自己做道具 !!

    ReplyDelete
  4. Scorpio9:04 PM

    小娛子, 我都想試下用學生名玩XD 其實自己做都得, 不過冇咁方便, 但都可以當係遊戲既一部分既~^^

    ReplyDelete