ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, February 04, 2007

好多野想整

未整過既有:酥皮蛋撻、笑口棗、益力多慕絲蛋糕、椰汁年糕、馬鈴薯糕、芋頭糕、香蕉蛋糕、菠蘿包、雞尾包、牛肉餡餅、餃子皮、酥皮月餅、廣式月餅、薑汁撞奶、豆花、muffin、沙翁、叉燒餐包、紅豆包、豬仔包、豬肉乾

失敗過既有:蛋撻、蛋白蛋糕、檸檬海綿蛋糕、吉士布甸、鮮奶蛋糕布甸、馬仔、蛋散

想再整既有:梳乎里、泡芙、日式芝士蛋糕(今次想整小杯裝)、蘿蔔糕(今次想唔加臘味)

情人節獻禮:truffle chocolate, 朱古力蛋糕


11 comments:

  1. 嘉露1:43 PM

    蘿蔔糕要有臘味先好食架喎, 仲要愈多愈好呀

    ReplyDelete
  2. Scorpio6:25 PM

    嘉露, 我覺得臘味好麻煩, 又硬好油又難切...又肥...所以今年唔想整呢 係呢你知唔知D臘味如果放雪櫃冇發酶可以放幾耐架?仲有D乾貨都係

    ReplyDelete
  3. Sui Fan9:18 PM

    看你的blog令我感到我不是女生

    ReplyDelete
  4. Scorpio12:10 AM

    懶貓, 哈哈, 我都係一期期

    ReplyDelete
  5. 巧兒6:12 AM

    蠍: 益力多西米慕絲蛋糕, 我整過, 個個同事叫好, 啲西米我浸左成個鐘, 然後等水滾放入去煮到半透明, 然後即刻放冰水浸住, 整好晒其它材料, 最後放西米, 你可以試吓整, 咁樣啲西米好煙勒, 食落口感唔錯! 你跟足leisure cat個食譜去做喇, 我都係跟足去做咋, 無技巧架!

    ReplyDelete
  6. 巧兒6:14 AM

    懶貓: 唏! 個個人都有每種天份嘛, 蠍煮野叻嘛, 影相又靚, 你都有你叻o既野啫!

    ReplyDelete
  7. Scorpio10:52 AM

    bibi, 有問題呀, 尋晚整最後加魚膠粉水O個陣已經一倒加一路攪都係好快瓊, 攪唔勻, 唔知雪唔雪得硬 太遲喇你個整西米方法...我尋晚煲左先知要浸...冇晒白色之後沖凍水之後就加左入去, 第一次整西米...唔知好唔好食

    ReplyDelete
  8. 巧兒6:43 AM

    蠍: 我見到你係我個blog留言, 你番去睇番啦! 唔緊要, 下次再用吓我呢個方法再試囉!

    ReplyDelete
  9. Scorpio6:54 AM

    BIBI, 你RE左O係邊呀?我去你度搵唔倒既

    ReplyDelete
  10. 巧兒7:45 AM

    蠍: 我明明寫左架, 點解唔見左架? 你首先用凍水開魚膠粉, 然後坐熱水攪至完全溶晒, 變成魚膠水, 攤涼一陣, 然後將整好o既慕絲漿大約兩湯匙左右, "畢"出黎倒落個魚膠水o既容器入面先同魚膠水攪至完全混合, 然後先至一齊倒番落果兜大o既慕絲漿入面再攪勻, 咁就唔會有一絲絲或者一"pat pat"魚膠, 因為啲魚膠都唔完全溶化喺兜漿入面, 梗係唔硬啦!  

    ReplyDelete
  11. Scorpio2:17 PM

    bibi, 唔該晒你呀~~我o係newsgroup都得倒同樣既答案, 下次知點做架喇~同埋話就算真係溝埋左起絲都可以成兜加熱溶返, 只係冇咁好都叫救得返~下次再試其他慕絲蛋糕先

    ReplyDelete