ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, February 21, 2007

赤口 (一大堆嘮蘇)

本來今日可以偷閒同男朋友出去玩都好開心, 9點幾返到屋企已經好支力好眼訓, 十點幾沖完涼訓左落床架喇, 點知咁就出事!

首先舅父佢地試電話打左黎我手提2次!!接左又收線...開門問佢地係咪有事搵我, 唔會再響喇馬?2舅父話: 唔會呱~哈哈~除非阿婆一陣返黎叫你起身打牌!= = 我話佢地知我聽朝要返工...

好啦跟住阿婆返黎, 一入門口就話有狗屎...姨婆同表姨送佢返黎o係門口唔知搞咩搞左好耐...原來肥豬o係佢地入門口之際走左...表姨睇住佢走..所以o係門口冇入到黎, 唔知想去搵佢定點, 阿婆又係咁叫佢地唔駛理, 入黎坐!! 我一知道咪死出去搵囉!! 都唔知去邊度搵, 一出門口就踢左幅矮牆發洩!!呢幾日都諸事不順心情煩躁!!!

行左陣大嗌左3聲都唔見! (從未試過咁大聲嗌! 都唔理嘈唔嘈倒人!擺明就係要俾佢地聽倒我搵緊狗!!!) 行返返屋企見佢地o係晒入面, 表姨出左門口, 我問佢見唔見佢走左去邊個方向, 佢指左我睇佢去左邊, 我都唔知點搵, 於是o係佢個狗兜度倒左d佢最鍾意既狗糧引佢返黎。

呢個時候姨婆同表姨都唔好意思o係度坐, 上車走人。阿婆同舅父舅母出黎送客, 本來都好地地, mun係mund, 不過你又唔係有心既我都冇鬧人, 唔幫手搵入晒去坐仲話唔駛理我已經好興, 點知呢個時候舅母又口不擇言, 開頭話一陣幫我搵, 我話去邊度搵je, 要等佢自己返黎, 唔返就冇架喇! 點知佢講左句: 「唔返黎你咪仲安樂~」火都黎: 「你講咩呀!!(潮語)」「二舅母!你講咩仲安樂呀!!!」(繼續潮語大大聲)唔理有客人唔理幾失禮, 你講d咁野就唔得!

狗已經走失左, 又唔係有心我就算喇! 之後處理既態度先係重點! 一個話唔駛理,  一個話唔返黎仲安樂!!

結果我嬲爆爆bang門入房!嬲到我丫! 即刻打俾佢喊晒咁訴苦!!「痴線架!!!>口<」

冇耐聽倒肥豬"汪" 出去打左佢2下佢仲搖尾!!又掛住食!!唔俾呀!!咁曳仲想加餸!!?

雖然肥豬好快返返黎, 不過我都係嬲爆爆咁訓!

肥豬返黎o個陣, 我一開房門就見倒舅母走黎同我話佢返左黎, 我冇望過人就走去肥豬度。好耐冇試過發咁大脾氣!

其實我一向脾氣大, 不過又好忍得, 唔係谷埋谷埋都唔會發出黎! 呢幾日諸事不順。同佢地安排節目又唔o岩心水, 阿媽同阿仔意見分歧, 阿爸又冇意見, 好喇, 預備好行程較定晒鬧鐘起身又唔見晒人…用野唔知o係邊又唔問我亂咁用!用左我個o即袋黎裝野, 仲要話「我知呀~順手嘛」咁我要用o個陣咪冇囉!!!搭車唔駛排隊!上小巴又可以話迫多個就迫多個…不過我知呢d係2地文化差異所以我都只有叫佢地排隊排隊排隊, 小巴o岩o岩爭我上唔倒我喇喇聲走, 俾司機不禮貌對待我都費事side時間gut佢喇喇臨自己行返屋企算數。朝頭早煲粥, 第一日食剩o個d我講左放左o係雪櫃個圓盒度...舅父仲應左我, 點知第朝起身見倒又有一煲新既=0= 不過可能舅父冇同返舅母講…好在夜晚返黎見倒2煲二合為一做左佢地既晚餐。

幾日都冇覺好訓…又係2地文化差異…佢地慣左早睡早起…年三十晚黎到9點幾已經開始訓, 最夜訓既表弟十一點倒都訓左, 結果間屋仲靜過平時…電視都唔敢開…第朝一早就起身…又有電話打黎…又入黎問我呢樣o個樣, 問得2問醒晒…佢地走晒我都訓唔返啦…=0=

初二係訓得最好既一日, 初一晚阿婆去左阿媽度訓, 我同男友訓到11點鬧鐘響先起身, 點知出到廳佢地已經走晒…咁我做咩較鬧鐘呀=0=

初三安排左佢地去海洋公園, 點知結果原來去左馬場。十點幾出門口, 九點幾就o係廳打牌=0= 我最後一日假期呀…十點幾佢地走左我又起身…難得一日想出下街, 同左男友去繽紛嘉年華, 終於開心左半日!帶住幾隻公仔返屋企。由於呢幾日屋企太多人冇位俾佢訓, 所以唸住送我搭車之後返屋企, 不過結果送到我返屋企~^0^~ 返到去已經支力到死…佢坐左陣就走, 跟住我就沖涼訓覺…點知就出事喇=0=

今朝返工先醒起…原來尋日赤口=口=

其實我都明白有時唔係話邊個o岩邊個唔o岩, 只係2地文化實在差異太大…而我亦唔係一個十分好客既人…要我難得長假日日冇覺好訓實在太過份喇…就算我返鄉下一樣唔會早起, 年年如是佢地都好清楚…

一踏入豬年就咁多事…7仔買野冇晒kitty, 叫我下次拎飛黎換…我話唔駛喇…
搭火車成袋手信漏左o係車…要男友去尖東羅返…好彩都羅得返
搭小巴得我一個上唔倒…好啦行返去已經好急行到腸痛, 舅父仲打黎催話搵唔倒鎖匙叫我行快d!!我特登慢慢行~
阿媽叫我幫佢地報一日團, 都唔知佢地想去邊, 講親都話冇用。阿媽話佢地俾錢就唔o岩, 你請就o岩架啦~係鬼! 跟住去到旅行社唔知收左工定冇開。

其實每次返去佢地都好好招呼, 臨走o個日又會一早買定好多野食俾我帶返香港, 今次落黎亦買左好多野食俾我, 不過始終都係o個句, 2地文化差異太大, 我去旅行都尚且唔會早起…點可能叫我一早起身帶你地去玩去搭車…

男友聽見佢阿爸話放假o岩晒可以帶我阿婆去玩即刻話「我寧願返工」我依家完全身同感受!本來今日想請病假, 咳到死…不過唸唸下都冇咩so…

新年流流吐左咁多苦水…不過實在不吐不快!


12 comments:

  1. wai chi2:12 PM

    對. 講出來舒服d

    ReplyDelete
  2. Scorpio3:23 PM

    曲奇餅姐姐, 好似好衰好不孝咁…不過我真係唔識招呼佢地…

    ReplyDelete
  3. Chrixcape3:44 PM

    我呢幾日都係敢怒不咁言 忍到就忍喇 忍唔到就出聲 唔出聲人地唔會知佢係做錯

    ReplyDelete
  4. My Coffee Corner6:32 PM

    One Wood Mood http://hk.myblog.yahoo.com/makwen812/article?mid=1426&prev=-1&next=1413

    ReplyDelete
  5. stweetcat8:08 PM

    真係好唔開心喎...最緊要肥豬都返咗嚟ma...算la...

    ReplyDelete
  6. Scorpio9:40 PM

    stweetcat, 依家冇野lu~一家人嘛~ o岩o岩仲同細舅父一齊上網睇佢個仔o係美國d相

    ReplyDelete
  7. 講o左出o黎好多o架! 睇到話唔見肥豬,嚇死我。 佢o地重要講o的咁o既風涼話,唔好理佢有心定無意,但個刻一定勁嬲。 太多人唔識得易地而處,係人屋企,連最少o既禮貌都唔識,呢o的未必係文化唔同o既問題,係教育同家教o既問題!

    ReplyDelete
  8. Scorpio12:30 AM

    YING, 家教同教育都係因文化不同而異, 又唔可以話有家教定冇家教既, 只係大家既教法唔同。佢地D狗愛黎食既…點會明白我走狗既心情…今朝起身舅母就筆左碗粥過我, 夜晚返黎都有講有笑冇事lu ^^

    ReplyDelete
  9. 又的確係憫既~~~講出黎會舒服D呢﹗ 訓訓下俾人嘈醒我的至憎呢~~~

    ReplyDelete
  10. Littlefish World2:12 PM

    Lucky that 肥豬都返咗嚟, Be happy la!

    ReplyDelete
  11. Sui Fan1:03 AM

    我也不太習慣與親戚相處,不過做後輩當然要裝一個好聽話的樣子...嘻嘻 幸好我們有這個心聲空間^^ 有咩講出來就舒服晒

    ReplyDelete
  12. Scorpio1:17 AM

    懶貓, 但其實都有所顧慮, 好似唱佢地咁... :(

    ReplyDelete