ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, February 22, 2007

雪糕


其實我本身唔係一個鍾意甜食既人, 同好多人講過, 大部分都好驚訝, 覺得我係因為怕肥。

單係阿媽, 每次同佢講佢都係同一反應…

不過唔好之中都有幾款係特別鍾意既

細個減肥期間都受唔住誘惑既有

薄荷碎朱古力! 當時好似係一杯飲品, 上面有薄荷雪糕? 記得唔係好清楚 :P

但其實我又唔好薄荷喎, 一定要有奶既成份先鍾意, 例如薄荷瑞士糖, 薄荷雪香~

大個左發現哈根大師出左隻吉士布甸味雪糕, 一見傾心~>~~< 男友極力推介既朱古力我都冇咩感覺:P 我唔好雪糕, 又唔好朱古力… :P 朱古力野食多少少都會厭…^^" 係吉士布甸討得我歡心~ ^~^

不過出左一排就再冇見過…好傷心 T^T

後來7仔出左紅豆軟雪糕同樣TUM倒我開心  我鍾意食軟雪糕多過硬雪糕~~lamlam下好似好可愛咁

以前減肥成日唸:食雪糕係好可愛…不過食完我唔可愛呢~


14 comments:

  1. polly5:51 PM

    HI HI, HAPPY CNY!! ICE CRERAM IS SO EVIL BUT ALSO MY FAVE.....矛盾.矛盾.

    ReplyDelete
  2. teachercarey11:31 PM

    XDDD 我覺得肥嘟嘟好可愛喎~ 食多D啦~

    ReplyDelete
  3. Scorpio11:34 PM


    !PUMPS ! , 哈哈, 食完先減

    ReplyDelete
  4. Scorpio11:35 PM

    河童, 咁你食多d XDDDD

    ReplyDelete
  5. teachercarey11:49 PM

    XDD 我已經好可愛喇喎~~~~~

    ReplyDelete
  6. OH JUST ATE CHOCOLATE ICE CREAM TONITE.....RIGHT, MUST HAVE DIET & WORKOUT LATER (BUT NOT SURE WHEN!)

    ReplyDelete
  7. Scorpio1:14 AM


    !PUMPS! 我都要食埋屋企D野先再開始呀~:P覺得自己條腰粗左好多...

    ReplyDelete
  8. Scorpio1:15 AM

    河童, 未夠喎~~~XD

    ReplyDelete
  9. 比利時古古力雪糕好濃味,勁正。
    另外,一定有我最愛的綠茶!
    反而覺得吉士布甸比較甜。

    ReplyDelete
  10. Scorpio10:26 AM

    YING, 綠茶細個都鍾意, 但又唔係特別好, 始終都係雪糕, 唔係咁多口味吸引倒我 :P 朱古力味會唔會正過哈根大師? 咁男友可能O岩喎~邊度有得食?

    ReplyDelete
  11. 比利時古古力味雪糕都係Haagen Dazs出品!

    ReplyDelete
  12. Scorpio5:51 PM

    ying, 咁佢有冇出唔係比利時既朱古力呀?

    ReplyDelete
  13. Scorpio11:04 PM

    ying, 2隻有咩唔同呀? 比利時新出架?

    ReplyDelete