ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, February 05, 2007

好挫敗...(蛋散&馬仔)



今晚俾蛋散同馬仔打敗左...灰晒...一路整一路試左少少...菜都冇心機烚...

蛋散粉糰好軟好難輾薄...整到好樣衰...整蛋散既薹度就係要夠薄…失敗...不過當餅干整我唸幾好, 味道唔錯, 炸完都唔油膩

馬仔用左2個譜, 第一個譜用左中粉加臭粉同菜油比較麻煩, 炸出黎口感唔多似, 依家雪緊, 臨入雪櫃之前試味好左D, 唔知救唔救得返

試埋為食貓個譜, 簡單D, 用高粉, 今次切細條左, 個樣似D喇, D色都冇咁深, 不過用個煲仔炸炸下居然成個煲著火!@0@ 燒左陣我搵個大鑊蓋蓋住都冇用仲係入倒好多空氣, 冇熄既跡象, 搵濕毛巾蓋O係面又驚燒著, 後來見佢冇咁大火再搵個細煲蓋cum熄左d火先冇事, 入面粒馬仔黑晒@@ 好在我一粒粒炸..... 依家都係雪緊, 等佢d糖水快d凝固


6 comments:

  1. Tabby1:19 AM

    @___@仲有著火.. 不過唔怕啦..希望你成功啦~

    ReplyDelete
  2. Scorpio6:39 AM

    TABBY, 真係驚險! 成日以為火燭唔係咁多人有機會遇倒@0@

    ReplyDelete
  3. 嘉露1:35 PM

    唔緊要, 再接再厲...我支持你...

    ReplyDelete
  4. 阿懶1:37 PM

    哎呀...玩到著火...真係小心呀... 整第二次就冇問題架喇。

    ReplyDelete
  5. Scorpio5:37 PM

    阿懶, 多謝你鼓勵, 我一向唔識炸野... U.U 遲下先再試LU...

    ReplyDelete
  6. Scorpio5:37 PM

    嘉露, 多謝你呀~尋晚真係灰...今晚整D整過既先~XD

    ReplyDelete