ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, February 16, 2007

我要什麼


你終於明白我要什麼,這是一份比花束好上千萬倍的禮物!

 

上班途中突然接到你的電話說給我買了東西,連忙走到學校大門,匆匆接過禮物。

一路走上樓梯仍難掩笑容,感動得差D哭出來。

你終於明白我要什麼!!

我是一個實際的人,要的不是花巧虛榮的貴重禮物,適時出現的體貼才是最教人感動的東西,才是最值得炫耀的幸福!

 

告訴一位同事,她說:「咁溫馨!」


13 comments:

  1. pyueshum5:36 PM

    So sweet ...  ... dono when my bf will understand wat am I looking for le ...

    ReplyDelete
  2. My Coffee Corner6:25 PM

    wow...係我都會感動死!不過,我就得自己捱過lu !!

    ReplyDelete
  3. Tabby6:43 AM

    拍拍拍~~~ 講得岩...真係好sweet丫.. 你令我諗番起...N年前..湯寶如..果個感冒既廣告.. 哈~

    ReplyDelete
  4. stweetcat10:25 AM

    佢...送咗盒感冒熱飲俾您????

    ReplyDelete
  5. teachercarey2:26 PM

    XD 正正正正正! (五個正為滿分)

    ReplyDelete
  6. 好細心o既男友丫!

    ReplyDelete
  7. Scorpio6:24 PM

    YING, 係呀~佢絕對比我細心好多

    ReplyDelete
  8. Scorpio6:25 PM

    TABBY, 係喎~你唔講我都唸唔起XD

    ReplyDelete
  9. Scorpio6:26 PM

    mauph, 或者你既真命天子今年就會出現呢~^.<

    ReplyDelete
  10. Scorpio6:27 PM

    小娛子, 有人話只要係男友送既咩都會開心,  我真係唔係囉…我覺得送禮真係一件好難既事, 要送o岩人地要既野先有意思…人地要既唔係呢d既話, 你幾努力都係徒然, 不過要中真係好難, 我就唔係一個細心體貼既人

    ReplyDelete
  11. Scorpio6:28 PM

    stweetcat, 係呀~返返下工收倒佢電話, 話買左野俾我叫我落樓下拎

    ReplyDelete
  12. Scorpio6:29 PM

    河童, 乜咁錯盪XD

    ReplyDelete
  13. 巧兒4:58 AM

    蠍: 年初三去拜年, 同成班舊同事講起愛情, 都覺得一段愛情唔需要一份好貴重o既禮物, 一份好窩心o既關心已經比任何物質重要, 你得到呢份窩心, 呢個男仔係你心目中已經係世上難求, 亦睇出你好愛佢! (係咪有啲肉麻呢!)

    ReplyDelete