ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, August 01, 2007

完了



終於來到分別的日子

就這樣過了兩年

同期的都走了,只剩下我


19 comments:

  1. Cho Kwan8:52 PM

    蠍蠍..睇你既相好似瘦左..塊面

    ReplyDelete
  2. 走的終須走! keep住聯絡就得啦!

    ReplyDelete
  3. 我幾時先可以好似你咁著吊帶衫呀

    ReplyDelete
  4. Amy, 你肥係下半身咋喎! 點解唔著得吊帶!? 我都成日著,不過唔著短裙同短褲。

    ReplyDelete
  5. cherub, 你冇留意我手臂呢...........=.="

    ReplyDelete
  6. Scorpio10:41 PM

    yamaha, 唔係喎...塊面仲係好圓... cherub, 約左818食飯, 唔知之後生日仲會唔會約出黎玩呢? amy, 識唔識游水? 我覺得對手幾支力可能會有d幫助, 當然仲有搓包XD 不過我覺得自己對手粗左… cherub, 短裙短褲我都照著:P

    ReplyDelete
  7. 我就係唔識囉,我有舉啞玲架,不過冇效既

    ReplyDelete
  8. Scorpio10:47 PM

    amy我都覺得啞令唔係好見效...可以做下yoga

    ReplyDelete
  9. 我試下啦,又去工聯會睇睇先

    ReplyDelete
  10. Scorpio11:18 PM

    amy, 我仲未入會:p

    ReplyDelete
  11. 真係瘦左喎~~面面都尖左~ 我都好羨慕你可以著到背心呀~~我唔得嫁... 因為手臂好肥呢~~

    ReplyDelete
  12. Scorpio1:08 AM

    kinki, 我手臂都唔幼架, 不過照著XD 其實我舊年減肥前都已經著背心~:P

    ReplyDelete
  13. 我都未,過兩日先.....

    ReplyDelete
  14. 雅媛10:01 AM

    唔緊要.再見亦是朋友痳

    ReplyDelete
  15. po yan11:50 AM

    蠍 , Amy :工聯會入會,個個行業唔同,入會費都會唔同!

    ReplyDelete
  16. Scorpio12:08 PM

    史力奇, 我都知

    ReplyDelete
  17. ka yui3:09 PM

    你個TITLE都几吓人~~~以為咩完了TEAM.,,,,,,

    ReplyDelete
  18. Scorpio3:25 PM

    銳, 因為打算有一篇叫又開始

    ReplyDelete