ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, March 31, 2007

1-7戰日本棉花蛋糕報告

之前見咁樣衰唸住唔POST, 不過還掂都POST左5次, 都唔差在:P

第一次睇唔倒入面, 第二次仲衰! 唯一一次整全份, 完完全全地死實實!!唸住掉架喇, 估唔到我都係食晒XD真係頂自己唔順XDDD


第一次:牛油麵粉+蛋o個陣d蛋一次過加…攪左好耐先冇粉粒…焗完出黎倒扣左都好快塌…死實實

第二次:牛油麵粉加蛋o個陣逐隻蛋落,好快攪勻,不過同第一次一樣…蛋白打發過度,打到企晒身…好難攪得埋d粉漿…焗出黎同第一次一樣…死實實(唯一一次整全份, 用大焗盤)

第三次:蛋白打得冇咁耐,冇咁硬,易攪勻左,不過用左一半份量但又用同樣大小既焗盤…所以焗出黎好矮。不過已經比第二次進步,用左一半份量材料,整出黎一樣高XD今次食落終於似返蛋糕(一半份量, 同樣用大焗盤)

第四次:蛋白打得再短時間d, 仲有d流動性就停手, 唔知會唔會打唔夠? 之後攪埋粉漿攪唔勻?(用第一次O個個蛋糕模, 加牛油紙)

第五次, 同之前差唔多, 第一次俾同事食, 反應出奇地好, 仲encore~@@(自製左個蛋糕紙盤, 半個焗盤大小)

第六次, 俾我切左個底XD變得好薄, 今次同事既反應係冇上次咁香蛋味同埋太薄, 可能因為我切左D既原固(紙盤)

第七次, 下次要晨早整蛋糕都係早返半個鐘起身好, 今次夠時間焗不過冇時間攤凍…今次打蛋打得好左, 打到幾硬下不過溝蛋漿o個時又好順利, 唔知係咪同我落多左鹽有關?焗出黎好靚仔~不過倒扣完都係縮左一半有多…同埋個面好濕…點搞呢…?口感軟棉, 不過偏濕。o岩o岩試多啖~真係有棉花糖feel喎~*0* (紙盤)


14 comments:

  1. Sui Fan6:10 AM

    好有耐性咁試整丫... 蠍蠍,你晚晚放工都整野食同寫blog,好勤力。 我就懶多了^.^ 飯都唔學識煮

    ReplyDelete
  2. 凡塵9:59 AM

    好有毅力~比10個叻你地~嘻~ 呢個蛋糕..好似好好味咁..有冇食譜呀? 分享下呃~ 個蛋糕偏濕會唔會係因為降溫時有水氣? ^^

    ReplyDelete
  3. stweetcat10:28 AM

    咁搞法, 好易減肥變增磅!!小心!

    ReplyDelete
  4. Scorpio10:47 AM

    懶貓, 我都好懶~不過有興趣, 可以話上晒癮XD

    ReplyDelete
  5. Scorpio10:48 AM

    紫羽嫣, 倒扣O個陣個底(即係蛋糕面)已經好濕, 有咩解救呢? 食譜o係呢度~ http://hk.myblog.yahoo.com/jw!doqHcq6RGBhKIizHUjBj_Gl2J54-/article?mid=1650

    ReplyDelete
  6. Scorpio10:49 AM

    stweetcat, 所以我話我唔識keep囉~~XD肥左又再減~

    ReplyDelete
  7. 真係好有恆心,我諗係讀書一定好叻啦 不過做得咁密小心會肥,你知啦牛油好鬼肥呀!加油

    ReplyDelete
  8. Scorpio12:10 AM

    傻軒媽媽, 我讀書冇呢種恆心架XD真係好肥~~仲要大半都係我食~~~

    ReplyDelete
  9. 藍藍細雨11:15 AM

    努力加油呀,不過隔耐少少時間整嘛,唔係會好肥呢。 p.s. 雪凍左都好好味架

    ReplyDelete
  10. Scorpio12:15 PM

    藍藍細雨, 我唔整呢d都會整第d, 一樣肥XD

    ReplyDelete
  11. 蔡師奶2:22 AM

    第7次做得進步呀!  可參考以下意見: 1) 在入爐前有無敲敲讓空氣排出呀?見到蛋糕組織有好多小孔呢 2) 正常倒扣完蛋糕應該唔會縮得咁厲害,其實有可能爐火唔夠足以令蛋糕鬆發 3) 在倒扣時候有沒有墊高個鐵架疏氣?唔係既話好易令倒汗蒸氣使蛋糕面變濕 4) 蛋白打發時加入鹽會令蛋白容易打發,等同落塔塔粉一樣,但在於整任何類型既軟熟蛋糕,蛋白都不能打得太硬,否則蛋糕組織就只會變得粗糙喇  

    ReplyDelete
  12. Scorpio10:55 AM

    蔡師奶~好多謝你詳細既解答呀~麻煩左你咁多次唔好意思^^" 1. 我都唔記得邊次有敲邊次冇敲喇^^" 又驚會敲晒佢D氣出黎, 所以都係係咁2敲下就算 2. 即係爐火唔夠就算升到好高都會縮? 3. 倒扣時連埋張不黏布放上鐵架倒, 另外仲要再墊高個鐵架架? 4. 即係加鹽又同加檸檬汁一樣架? 之前聽講話冇他他粉可以加幾滴檸檬汁。今次其實唔算好硬, 不過溝粉漿前覺得硬左D, 但溝埋又冇一舊舊蛋白好易溝。

    ReplyDelete
  13. 嘉露5:20 PM

    你真係好有恆心呀~~你好叻呀

    ReplyDelete
  14. Scorpio6:28 PM

    嘉露, 通常我成功左就唔整架喇XDDDD有時試食專員叫我下次再整我都冇整到XDDD成日要佢地食我D試驗品=口=XDDDD

    ReplyDelete