ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, March 29, 2007

蕃茄薯仔湯(附食譜)


唔鍾意飲湯既專員, 最愛飲呢個湯, 不過我煲出黎冇uncle咁甜, 可能同我冇落冰糖有關, uncle話煲咩湯都落細細粒冰糖會好飲好多~同埋佢煲魚, 我煲豬肉, 舊豬肉撕左絲, 準備繼「學人整豬肉乾」之後學人整豬肉鬆~^.^~

我買左1x蚊水展(@惠康)、3個蕃茄、2個薯仔

做法: 豬肉洗淨飛水, 換水煲左舊肉先, 然後淨切埋蕃茄薯仔(薯仔要去皮)。專員話鍾意溶d, 所以要早d落, 煲返幾個鐘, 跟住熄火落鹽(我鍾意落魚露)調味就飲得~


4 comments:

  1. 火火妹11:10 AM

    我由細到大最愛嘅湯呀 但係我媽媽會炒左d蕃茄等佢出左味先嘅??因為我試過唔炒之後放係煲湯度完全無蕃茄味嘅??點解??

    ReplyDelete
  2. Scorpio12:41 PM

    火火妹, 係?你煲左幾耐?佢一飲就話好蕃茄喎

    ReplyDelete
  3. 火火妹9:07 AM

    應該唔係煲得太耐,咁你太約煲左幾耐??

    ReplyDelete
  4. Scorpio12:52 PM

    火火妹, 我d肉煲先, 蕃茄薯仔都應該有2-3個鐘

    ReplyDelete