ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, March 17, 2007

怕悶?

你會唔會成日覺得悶? 唔知做咩好?

由細到大, 我都係一個唔怕悶既人, 最怕係d人打電話或者msn黎嗌悶…

細個成日一個人o係屋企, 最鍾意o係茶几前擺陣, 一邊畫畫, 一邊睇電視~

阿媽問我悶唔悶, 我答佢: 「上帝做我出黎係唔怕悶既~」XD

到依家年隔廿年, 依然係一個唔怕悶既人, 總係有太多野想做, 只怕唔夠時間, 點會悶?

不過偶然都會有悶既時候, 大約係幾年一次, 每次幾日。唔知點解, 咩都冇mood做。

十幾歲時試過一次, 隔幾次又一次, 目前為止好似試過三次。

第一次對住男友嗌悶, 佢都好奇怪:「你好少嗌悶個喎~」我話「係呀…幾年一次囉…唔知點解…」


5 comments:

  1. siukei6:44 PM

    我只恨時間不夠用,我最愛悶~

    ReplyDelete
  2. Scorpio8:36 PM

    寶寶, 我有時都鍾意HEA下, 不過唔愛悶…悶點會愛架...

    ReplyDelete
  3. Sui Fan7:32 PM

    我不怕悶 我最怕無$$$$$$$$$$$駛 有錢,咪行街SHOPPING/ 去HIGH TEA/ 去做FACIAL/ 去按摩/去唱k ... 所以世上無悶人,只怕有窮人。

    ReplyDelete
  4. Scorpio7:54 PM

    可能係呢個原因…所以D學生哥成日嗌悶...

    ReplyDelete
  5. 巧兒6:05 AM

    呢隻跳舞我由年頭聽話會出直到宜家都未有得賣, 等左幾個月喇, 幾時先有架!

    ReplyDelete