ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, March 17, 2007

阿里吧吧(土耳其朱古力)


其實早2個月已經買過一次,不過當時買既主要係冇餡朱古力,今次就試下各式餡料。

上次未買過,唔敢買咁多;試過之後,佢話呢隻都好味,冇酸味~所以今次就放膽買~不過呢間野都唔平,呢度都要百幾蚊~

基本上每款要一粒,上次試過好好味既椰茸餡同焦糖餡就買多粒。


買左幾粒土耳其鳥結糖同軟糖,未試~


9 comments:

  1. stweetcat12:15 PM

    wa!!係我最鍾意, 近乎每日必吃ge朱古力!!!

    ReplyDelete
  2. Scorpio1:07 PM

    stweetcat, 有冇食過呢間呀? o係九龍城廣場入面架~幾特別~ 我本身唔好朱古力都覺得佢同椰茸超夾~yummy~~~

    ReplyDelete
  3. siukei6:40 PM

    好貴呀,似唔似花街朱古力?

    ReplyDelete
  4. Scorpio8:35 PM

    寶寶, 我十幾年冇食過花街唔記得喇, 男友話唔似, 花街好多假朱古力味喎

    ReplyDelete
  5. 我見咗好耐喇!!!係咪九龍城嗰間呀??? 我就係根耐之前睇雜誌介紹話好甜呀!!! 所以唔敢試呀!!! 甜唔甜呀???

    ReplyDelete
  6. Scorpio11:04 AM

    阿愛, 好甜? 唔會呀~怕甜買黑朱囉~好味呀~~你一係試下d冇餡既先~咁就唔怕太甜喇~佢有好多唔同夾心~你可以揀d唔係話咁甜既試下~^^佢係35蚊100g咁賣, 買少少試下先啦~我上次都唔敢買咁多

    ReplyDelete
  7. stweetcat12:34 PM

    無ar...搵日行開9龍城廣場要look look 先!!

    ReplyDelete
  8. Sui Fan6:57 PM

    chocolate... 好味丫... 如果食左唔會肥就好la

    ReplyDelete
  9. Scorpio7:04 PM

    懶貓, 哈哈~如果食咩都唔肥就好喇~~~XD 買左呢包野返黎我只係食左節半手指尾咁多多咋~~好在我唔好朱古力je~~不過都好美味呀~~~

    ReplyDelete