ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, March 11, 2007

我隻碟上報紙 XD

之前有版友講過O係澳洲一份免費報紙見過我既食譜
food版有版友post左出黎~
冇寫出處, d相又去左簽名, 咁都認得係我既?XD
睇見自己屋企隻碟上報紙, 感覺好得意XDDD

蘿蔔糕同馬蹄糕都係出自

http://ourrice.com/~Scorpio3210/recipe13.htm


8 comments:

  1. 蠍蠍﹐呀﹗係呀﹗我唔記得話你知添﹗ 我幫你搵佐幾份澳洲免費報紙喇﹗ 有成3-4份唔同的﹐份份都有食普呢﹗ 本來想問你係post邊個食普添﹗ anyways﹐依份我有呀﹗

    ReplyDelete
  2. p.s. 我拎番黎俾你丫﹗

    ReplyDelete
  3. Yeung4:58 PM

    嘩好勁呀! 問佢地攞番版權啦!! XD

    ReplyDelete
  4. 嘉露5:29 PM

    好勁呀~~

    ReplyDelete
  5. Scorpio6:47 PM

    yanyan, yeah~\^0^/ 唔該晒呀~~

    ReplyDelete
  6. Scorpio6:48 PM

    癲后~好耐冇見呀~~你咁耐冇update既~~?

    ReplyDelete
  7. 風輕云淡4:02 PM

    去同佢收錢!用你o既食譜!

    ReplyDelete
  8. Scorpio7:54 PM

    m&n, 我d譜都係搵返黎多~其實冇咩所謂

    ReplyDelete