ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, March 13, 2007

西柚餐II~Day10

返到學校未有時間食野, 飲左一大杯水就想嘔喇

跟住之後都好似好病咁, 冇厘精神…肚屙左3次…個樣仲好衰下=口=

繼續頭暈, 今次仲一食完又見暈

115.8lbs, 52.5kg (patpat同腩腩都細左, 腰粗返少少, 34.5, 28.75, 24.25)

呢個餐食完成日見暈, 唔敢做運動!!呢樣好唔掂!!

食完呢個餐可能用返自己方法減, 起碼有返d力運動先~

不過其實都唔知係咪真係關個餐事, 定話我真係病!?

早餐:西柚半個、煙肉2片、糖心蛋2隻<<<悶喇…幾好食都悶喇~~剩返2日搞搞新意思先~

午餐:西柚半個、焗雞柳、小青瓜蕃茄

晚餐:西柚半個、唐生菜、焗鯖魚(!?)

運動:溜狗1小時

是日救命糖:來自澳門的扭結糖


8 comments:

  1. SkyBlue2:02 PM

    如果你個胃吾多好, 西柚吾好食咁多啦

    ReplyDelete
  2. Scorpio7:53 PM

    豬太, 多謝關心^^ 我唸我個胃應該冇乜野, 從來都冇胃痛

    ReplyDelete
  3. 我從來都跟唔到餐,一來媽咪一定會話我,二來我勁易悶。 要我日日食同一款o野,我最多三日就會覺得悶!

    ReplyDelete
  4. Scorpio10:27 PM

    ying, 其實可以日日唔同, 我上次食就好多花款~不過今次想食清d, 要清淡就冇咩選擇喇~跟唔跟餐都一樣 我就係食厭左唔跟餐既菜粉麵先搵d餐跟下~

    ReplyDelete
  5. 嘉露7:15 PM

    蠍, 見你食呢個餐咁耐就病足咁耐...你要小心身體呀....減了肥輸了健康就唔抵啦...

    ReplyDelete
  6. Scorpio8:25 PM

    嘉露, 又唔可以話病既, 唔係咁舒服囉…今日又好d喎~奇怪~早晚都冇事, 係下晝有少少暈, 不過都係肚屙…尋晚d菜消化唔倒…

    ReplyDelete
  7. 雅媛3:01 PM

    西柚係寒涼生果,食咁多梗係暈啦.同埋佢既鉀質高食得多會肚餓囉!

    ReplyDelete
  8. Scorpio6:52 PM

    SUKI, 餓呢個問題唔駛擔心, 呢個餐我食得咁清咁少都唔餓, 好過平時食包食粉麵添~一日個半生果對我黎講絕對唔多, 應該唔關事

    ReplyDelete