ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, March 14, 2007

西柚餐II~Day12


13.2lbs, 51.4kg, 16.7-8%fat

最後一日蒸水蛋食~本來煙肉切粒粒會靚仔d, 不過又好似冇咩料到咁~大塊d好似多野食d :p

早餐:西柚半個、煙肉蒸水蛋

午餐:雞柳、小青瓜、蕃茄、西柚半個

晚餐:四色刺身+拌碟蘿蔔絲、西柚半個

運動:步行+行街睇書共3小時45分鐘


7 comments:

  1. SkyBlue10:25 PM

    多謝妳的留言,我在amy 的blog見到妳的綱頁,我click 入去看看,見到有個整tiramisu ,我就十分有興趣整.                                                                                                                   roy

    ReplyDelete
  2. Scorpio10:32 PM

    kekero, hehe~一齊整丫~整完記得post上blog

    ReplyDelete
  3. 蠍,恭喜你終於可去去澳洲牛奶公司喇 我要下個禮拜先可以,不過我都計劃緊去食乜lu roy,我都好鍾意睇蠍既食譜架,流晒口水

    ReplyDelete
  4. Scorpio12:36 PM

    amy, e?你地識架? 我今次唔去喇~上次就去左澳洲牛奶公司 完左呢個餐之後幾日就一周年~唔可以放縱住呀~同埋呢個月係積極修身月~都唔可以咁放肆 依家打算唔食7日雜菜湯餐住, 可能下星期食住個三日餐先~ 下個月頭有十日假打算o係屋企整野食~最快都要4月中先食倒7日餐喇 仲有3磅達標!!唔想又反反覆覆上上落落喇

    ReplyDelete
  5. 蠍,我同roy都係係blog識既,佢咁岩睇下我個blog嘛,就訂左黎睇喇

    ReplyDelete
  6. 雅媛2:45 PM

    一係就係咁食.一係就食咁小架!

    ReplyDelete
  7. Scorpio6:47 PM

    SUKI, 係呀~所以我唔識KEEP囉~:P 我為食嘛~唔減就食架喇

    ReplyDelete