ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, March 18, 2007

「瑤」

幾鍾意女仔叫阿瑤。

小學有個師妹叫畢清瑤、黃韻瑤、有學生叫樂瑤、千瑤、康瑤、穎瑤、君瑤、靖瑤、敏瑤。全校都係得九個叫阿瑤唔算太common!XD

叫阿瑤既女仔好似幾溫文,幾女仔,而且就咁睇個名,會令人覺得係靚女。

配合唔同字組合起黎又有唔同效果。「畢」+「清」+「瑤」感覺清脆d、薄d、銳利d,+「千」字都有類似既感覺;+「康」就比較似小姐,「靖」、「敏」同「韻」就沉實d、厚d。


5 comments:

  1. 我細個成日問媽咪點解唔改我個名叫「詠瑤」,我小一已經好鍾意個「瑤」字。

    ReplyDelete
  2. Sui Fan10:05 PM

    懶貓的真名極為老土! 不過我就喜歡"思捷"這名字,思想敏捷,思敏過於女性化,思捷個名聽落好型! 不過我就不能改名做思捷...因為小妹性"賴"...  

    ReplyDelete
  3. Scorpio12:18 PM

    YING, 改名o個陣本來阿公都幫我改過第二個名架~細個阿媽話5歲先改, 最後都冇改到, 我都幾鍾意o個個名架~下次再開個題講下先~你又有冇第二個名架? 我有d同學都係有多個架

    ReplyDelete
  4. Scorpio12:19 PM

    懶貓, 姓賴同姓吳都係好難改名XD

    ReplyDelete
  5. 蠍,我得一個名咋! 係搵睇相個o的人改o架!

    ReplyDelete