ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, March 27, 2007

芒果撻(附食譜)


第一次整果撻, 用另一本食譜既蛋撻皮, 同埋今次整得比上次蛋撐皮厚, 鬆脆左好食左, 我只係試食左D碎:P

整左4個果撻同2個吞拿魚撻, 用埋之前整包既吞拿魚餡

焗撻皮, 搽朱古力醬, 吉士醬, 捲芒果, 得左~

 

食朝試食左, 第一件出奇地好味喎~可能D芒果酸酸地, 撻皮、朱古力同吉士醬都甜所以幾好味, 撻皮都幾脆~好滿意

不過唯一一個食過既同事話太甜, 到左晏D我再試多個, 今次D芒果甜甜地, 所以整體黎講甜左D。

個芒果好奇怪,一半甜一半酸 *.*

撻皮食譜

軟牛油50g及糖粉30g拌勻至牛油呈現白色, 分兩次加入雞蛋(邊加入邊拌打), 打勻, 加入低粉拌勻;跟住就可以入模。

不過我覺得太軟太黏, 所以我會先放冰格雪一雪先拎出黎用。


12 comments:

  1. 可唔可以教o下我D撻皮分幾多隻, 同埋係點整架? 我好耐之前整過一次, 不過已經唔記得左喇!

    ReplyDelete
  2. polly6:00 PM

    U MADE A LOT FOOD LATELY...THIS IS ONE OF MY FAVE. MANGO YUM...  

    ReplyDelete
  3. Scorpio6:19 PM

    丁屎, 我今次整既份量大約整倒7個, 食譜我遲少少打返

    ReplyDelete
  4. Scorpio6:20 PM

    !PUMP!, 係呀~癮起嘛…^^" 尋日放工返黎企左8個鐘…幾鬼支力…仲成2點先訓…訓得4個幾鐘=0=

    ReplyDelete
  5. Scorpio12:37 AM

    丁屎, 撻皮食譜呀~^^ 我唸主要分曲奇皮同酥皮, 酥皮我仲未整過, 唔知係咪好似杏仁酥咁整呢? 軟牛油50g及糖粉30g拌勻至牛油呈現白色, 分兩次加入雞蛋(邊加入邊拌打), 打勻, 加入低粉拌勻;跟住就可以入模。 不過我覺得太軟太黏, 所以我會先放冰格雪一雪先拎出黎用。

    ReplyDelete
  6. 等我今個假期又試o下整先 ^^ 我今晚都整野做啊, 昨天睇左報紙教整 "心太軟雞翼" 所以昨晚已經買定材料整 ~ 希望成功啦!!!

    ReplyDelete
  7. Scorpio11:02 AM

    丁屎, 咁得意?咩黎架?

    ReplyDelete
  8. 其實只係將D雞翼去骨, 釀D芝士入去所以咪叫心太軟雞翼 ~ 今晚整完會影張相post上blog ga la !!

    ReplyDelete
  9. Scorpio12:38 PM

    丁屎~~ic~~等你~^^ 我試過釀菠蘿, 都幾得意架~不過拆骨拆到傻>0<

    ReplyDelete
  10. 嘉露1:43 PM

    啲芒果擺到好似朵玫瑰色咁..好靚呀..

    ReplyDelete
  11. Scorpio2:02 AM

    嘉露, 係呀~~咁擺好似靚D ^^不過一個芒果唔係切倒好多片砌花:P 要黎裝飾蛋糕面應該都OK

    ReplyDelete
  12. mei ki12:05 PM

    想問下雞旦同低粉既份量應該係幾多呀!唔該晒!
    [版主回覆09/30/2008 12:30:00]係喎冇打, 唔記得喇…我都唔記得跟邊個譜…

    ReplyDelete