ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, March 29, 2007

九戰muffin~懞盛盛芒果鬆餅


又黎鬆餅~今次加左芒果肉半個

成個禮拜冇整過muffin...已經忘記左d份量…落多左一倍奶都唔知…唔怪得咁稀=0=
攪到第一爐失敗左…side左1個芒果同4隻杯…(當然仲有其他材料, 不過呢d所餘無幾)依家得返3隻= =""
再焗多爐, 今次只係落左半個芒果


10 comments:

  1. 今次整得幾靚喎!

    ReplyDelete
  2. SkyBlue11:05 AM

    今日我會做 new york chesse cake

    ReplyDelete
  3. Scorpio12:39 PM

    cherub, 其實今次可以再焗多一陣, 可以再乾身D 同埋冇芒果味XD 我只係其中一啖食倒, 其餘個個都食唔倒, 我唸街冇芒果muffin賣係有原因既^^"

    ReplyDelete
  4. Scorpio12:40 PM

    豬太~我都幾鍾意食NY CHEESE CAKE, 鍾意佢酸酸地~聖誕o個排3個party整左3次~

    ReplyDelete
  5. Pandayan5:34 PM

    好靚呀!

    ReplyDelete
  6. Scorpio1:37 AM

    pandayan, 多謝呀~^^

    ReplyDelete
  7. 我都整過真係唔覺有芒果味

    ReplyDelete
  8. Scorpio2:21 PM

    傻軒媽媽, 你落左幾多芒果整幾多個muffin?我食倒一啖已經好驚喜XD我唸搵芒果醬可能好D

    ReplyDelete
  9. 係六個蛋糕

    ReplyDelete
  10. 我用二隻做人個蛋糕呀

    ReplyDelete