ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, March 28, 2007

一個人的簡單晚餐


好似好耐冇正正經經咁食過餐飯, 其實只係呢幾日整太多野食, 搞到早午都係食呢D野。

食到個口甜晒, 今晚想食返E鹹野, 本來想整左屋企包魚麵, 加屋企有既蕃茄椰菜, 點知包魚麵變左質...=0=

結果落左D星期六BBQ食淨既芝士腸同丸丸。

其實呢D曾經係我主要既晚餐, 話說幾年前既我唔識煮飯, 食既大致就係呢D野, 我覺得好好味架~:P

 


9 comments:

  1. 大雜會,好味丫!

    ReplyDelete
  2. 腸仔+菜菜﹐我鍾意啊~~~哈﹗

    ReplyDelete
  3. 你整野咁叻, 又睇唔出幾年前你唔識煮飯bor

    ReplyDelete
  4. Scorpio10:59 AM

    丁屎, 我o係呢篇網誌度有講我點開始學整野食~^^ 我冇咩天份, 只係勇於嘗試:p

    ReplyDelete
  5. 我都好鍾意咁食架,又好味又唔洗煩,一煲過,冇得頂呀

    ReplyDelete
  6. Scorpio2:01 AM

    AMY, 係呀~~XD正呀~~~

    ReplyDelete
  7. 嘉露4:11 PM

    一品鍋...好味呀

    ReplyDelete
  8. Sui Fan9:14 PM

    我係完全唔識cooking的無飯煑婦... 連刀都唔識用 m ... 見到d肉丫魚丫又唔知要識幾耐 連去打邊爐同bbq都要問朋友仔,我d肉肉熟左未的 @.@ 咁當年你去邊度學cooking,定係自已看書學的?

    ReplyDelete
  9. Scorpio12:59 AM

    懶貓, 我係睇網上或者書既食譜學架~

    ReplyDelete