ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, March 28, 2007

宇宙最強雞翼食譜一百式:烤蜜糖雞翼(附食譜)


早幾日上BLOG見倒人地整蜜糖雞翼好靚仔~今日唸住整啦~跟住上網search返~個個都係用呢個譜, 見其中一個寫住來源係

www.ourice.com, 於是醒起我個「宇宙最強雞翼食譜一百式」入面可能有~於是入返去睇~http://ourrice.com/~Scorpio3210/recipe01.htm#烤蜜糖雞翼 果然係有喎XDDDD 不枉為「宇宙最強」XD強到自己都唔記得左XDDDD

材料:(2 人份)
雞翼10隻
豆粉適量
糖適量
豉油適量
蜜糖3湯匙

做法:
1. 把雞翼解凍,用豉油、糖和豆粉醃 15 分鐘。<<<醃30分鐘都唔夠…最好醃一晚
2. 焗爐預熱 230度。
3. 將已醃好的雞翼放入己預熱的焗爐內焗 15-20分鐘至金黃色。
4. 雞翼兩面塗上蜜糖再焗 2-3 分鐘,即可上桌。<<<我2面都搽左2次蜜糖,  焗一陣搽一搽, 焗完o岩o岩熟, 好滑, 冇特別留意時間, 見佢未得就焗多陣, 都唔知焗左幾耐:p

小貼士:
1. 焗盆鋪上錫紙可大大減少善後清潔工作;
2. 要時不時反轉雞翼好使兩面焗得均勻。

睇清d呢個譜都有d把鬼…乜都適量…識整就唔駛譜啦…跟得譜又寫得咁唔清楚, 會唔會有人整唔倒呢?

依家整先~我都唔記得之前有冇跟呢個譜整過:P

下一篇講下呢個「宇宙最強雞翼食譜一百式」既故事啦~

 


11 comments:

  1. Emily8:04 PM

    係相睇嘅??? 你整咗未呀???  

    ReplyDelete
  2. Scorpio8:34 PM

    阿愛, 未呀XD醃緊 :P

    ReplyDelete
  3. Your chicken wings look very yammy    I cook chicken wings almost twice a week.  It is one of my favorite dishs. 

    ReplyDelete
  4. Scorpio12:42 PM

    fefe, 雞翼幾好呀~買定一大包o係屋企隨時都整得~不過我好少整, 好肥:p(其實我依家整d甜野仲肥=0=)

    ReplyDelete
  5. 雅媛6:26 PM

    其實蜜糖雞翼好以整架!

    ReplyDelete
  6. Scorpio9:04 PM

    SUKI, 睇個譜就知XD乜都適量都個個整倒就知冇難度, 最緊要唔好火農XDDDD 不過今次焗出黎好嫩, 剛剛熟, 呢點都係撞手神 呢味送, 我唸都可以話易學難精既, 唔食得死人:P

    ReplyDelete
  7. Sui Fan9:33 PM

    咁靚的...............

    ReplyDelete
  8. Scorpio1:02 AM

    懶貓, ^^只係加左個心心蕃茄, 你都可以架~^^

    ReplyDelete
  9. 巧兒5:53 AM

    我一直覺得你又要返工, 仲可以整咁多美食, 又識咁多野, 簡直係 "女超人", 快啲諗吓呢個提議出本書啦, 到時要幫我親筆簽名架!

    ReplyDelete
  10. Scorpio11:29 AM

    BIBI, 哈哈哈~過獎喇~我放得早嘛, 5點/5點幾就返到屋企, 點幾先訓, 都幾多時間下

    ReplyDelete