ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, March 28, 2007

AV

LOVE 谷間中就有女仔話發現男友睇AV, 好意外, 有D直頭接受唔倒。

如果係你, 你會點呢?

其實我覺得好平常, 好閒…點解會意外?更加唔明有咩接受唔倒??接受唔倒既女仔係點唸既呢? 佢地係點睇男人既呢? 我一向覺得男人鹹濕係應該個喎, 只要唔係猥瑣就得~睇AV有咩問題?

笑淫淫望住人, 唔係男女朋友又毛手毛腳O個D就討厭, 但睇碟究竟有咩問題呢?

LOVE谷有人RE: 到有一日你發現佢睇同志AV先接受唔倒都未遲。

我都同意男人對同性戀呢樣野, 通常反應都好極端, 一係自己係, 唔係既好多都好抗拒, 唔同女仔, 女仔對呢D野冇咁畫清界線, 又或者男人對女同志都覺得冇咁抗拒。

又有人RE: 遲下你發覺佢唔睇, 你又會覺得意外。

接受唔倒既女仔, 又有分2種。一係覺得佢鹹濕, 甚至佢地2個本身都冇親密關係, 覺得男人唔應該咁。呢種比較少見…@@依家居然仲有呢種人? 另一種就係本身有親密關係, 唔明點解個男人有左佢仲要睇其他女人。

我又覺得睇下冇咩問題喎, 即係點解有拖拍, 都仲會睇愛情片?兩者冇衝突喎。

你覺得呢?

男仔又點睇女仔睇AV呢?


8 comments:

  1. 我覺得...最好係佢睇完av之後覺得你索過av入面個女人好多!!!!哈哈  

    ReplyDelete
  2. 我覺得無乜o野,重會陪佢一齊睇!

    ReplyDelete
  3. Aling3:34 PM

    我諗佢話佢無睇過.我至驚... anyway,睇av 好正常o者,不過我就未試過同佢一齊睇av,三級片就試過!

    ReplyDelete
  4. kathy3:42 PM

    >我又覺得睇下冇咩問題喎, 即係點解有拖拍, 都仲會睇愛情片?兩者冇衝突喎。 你呢個比喻幾好喎~~!!!^^b  (不過我諗另一半未必會接受呢種講法...)

    ReplyDelete
  5. Scorpio1:58 AM

    Cherub, rankira, 我都未試過一齊睇

    ReplyDelete
  6. Scorpio1:58 AM

    癲后, XD 個女人太差就唔好睇喇…XDDDD要睇就睇D靚既XD

    ReplyDelete
  7. Scorpio1:59 AM

    SK4, 你試下咁同佢講睇下佢咩反應XD

    ReplyDelete
  8. 巧兒5:55 AM

    好公平啫! 我夠成日望靚仔啦!

    ReplyDelete