ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, March 17, 2007

Cere's Boulangerie et Patisserie

一間位於九龍城走高貴格調既麵包西餅店

糙米紅豆紅莓包 $12@

農夫包 $18@

其實唔記得係12+18定14+16...總之係=$30啦~:p

之前睇blog友阿愛既blog介紹左佢既馬卡龍,回應blog友話佢d包都好正~其實之前幾次去九龍城整牙都留意倒佢, 次次都有客, 又好靚咁~不過好似好貴, 又唔想食甜品所以冇入過去。經阿愛同一眾blog友介紹後, 尋日又再整牙就入左去睇下, 唸住只係睇下, 估唔到佢又有o岩我減肥月食既包喎~所以就買左2個試下。

一入去見倒佢有個玻璃櫃擺cake,一件件細細件2-3x蚊件唔算平亦唔係好貴。至於麵包比起好多麵包店貴, 不過仲係平過citysuper。

佢既人氣no.1麵包冇記錯既話係裸麥包。出面賣緊7蚊個既size, 佢賣$20。

由於我想試下整農夫包, 於是買左個黎試下~仲未食, 而今朝就食左個糙米紅豆紅莓包~好好味喎~原來d紅莓咁正!唔知佢係咪用紅莓乾呢? 我又試下用紅莓整野食先~^.^ 紅豆方面, 佢唔係紅豆茸而係粒粒紅豆, 咁我先敢買咋~:p 話晒都係積極修身月嘛~^^"

至於個馬卡龍, 原來實物係咁細件!@@ 睇阿愛個blog仲以為比掌心細少少, 原來只有乒乓球大少, 仲要扁d@@咁$10真係幾貴呢~由於怕甜, 我冇買到黎試!

唔好睇我個糙米包好似咁大個, 其實只係大過掌心少少架咋~所以都幾貴! 仲有一款冇餡糙米包, 大約2吋直徑大小, 都要$9, 一d都唔平。

呢間鋪頭大約一個月前既飲食男女都有介紹過, 係由一位2x歲既女仔開, 好厲害呢~!


11 comments:

  1. stweetcat12:24 PM

    呢間舖頭我有經過, 不過無入去...我去街頭間"韓一"食石頭煱飯, 好味!

    ReplyDelete
  2. Scorpio1:13 PM

    係? 我唸住搵日去清真牛肉館或者大廚過檔後開既o個間牛肉館食下~尋日經過好多人, 又久仰大名~ 不過唔係整牙都好少去 以前住o個度又少落街食

    ReplyDelete
  3. 我都去過食清真牛肉館架喇,搵人我同你一齊去啦,我都想去食呀,我住好近架咋,突然好想食 忍住忍住

    ReplyDelete
  4. Cho Kwan6:51 PM

    好想去買包啊..好吸引.. 我呢個包痴..見到留曬口水啦..haha

    ReplyDelete
  5. Scorpio8:32 PM

    amy~卡卡卡~食啦食啦~XD 你住邊架?

    ReplyDelete
  6. Scorpio8:33 PM

    YAMAHA, 下次返黎要去下喇~~

    ReplyDelete
  7. 蠍 : 好撬呀!!!我今日又去咗呀!!! 我無買蛋糕呀~~又係因為blog嘅回應~~所以想試試佢啲包囉!! 你就好啦 !!!買到紅苺紅豆包~~我想買呀!!!你知我係紅豆痴離架!! 但買哂喇!! 我就買咗紅米包~~試吓囉!!

    ReplyDelete
  8. Scorpio11:00 AM

    阿愛~你住邊頭架? 下次再去買啦~^^ 真係好好味呀~^0^ 咁你個紅米包好冇食呀?

    ReplyDelete
  9. Sui Fan6:48 PM

    牛肉館...唔arm我 我由幼稚園開始已經好少食牛肉,只係羅宋湯有時有d牛肉煲先至話叫食過下d牛肉汁。

    ReplyDelete
  10. Scorpio6:57 PM

    懶貓, 我都有同事唔食牛, 話酥,有d就宗教原因, 你又係咩原因唔食呀?咁其他肉呢?

    ReplyDelete
  11. 其實佢賣10蚊 已經唔算貴, 已經係最平既 一間 其他店都賣 11-15蚊一粒
    [版主回覆10/07/2008 12:56:00]我反來買左一粒黎試, 唔係好好味咋喎, blog友整得仲好食

    ReplyDelete