ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, March 22, 2007

校慶

5月尾係我地十五周年校慶, 依家d佈置工作已經排山倒海咁黎…要整好多隻大馬騮, 又要整board同佈置禮堂, 應該仲有d野要設計。已經通知左我校慶之前o個日要留到8-9點…

灰…

好怕整大件野…首選禮堂台上個超大board…記得上次淨係d波浪已經整左2日…又度又畫又剪…

馬騮係好d, 上次整四開畫紙大小十幾隻一兩日整晒, 今次二開大小, 應該唔會太耐, 不過今次唔係學生假期, 唔可以專心做, 又要代堂又要做其他野, 打散晒d時間冇咁好用…

惟有早d開工, 希望可以早d收工啦~振作呀!!!


3 comments:

  1. siukei7:37 PM

    我都好討厭大型活動,加油呀~

    ReplyDelete
  2. 我呢幾排公司都係好忙啊, 大家比心機啦, 到時記得影多D相比我地睇o下喇  ~

    ReplyDelete
  3. Scorpio6:24 PM

    丁屎, 我會架喇^^

    ReplyDelete