ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, March 20, 2007

四色muffin


今晚業主俾左幾隻好熟既大蕉我, 於是整左大蕉muffin, 今次已經係我第四次挑戰muffin, 唔知點解個面都係平, 而d蛋糕漿o係側邊漏出黎…會唔會係d蛋糕杯太滑?抓唔住個邊?

唸住最多聽日做早餐, 不過出爐又咁o岩有d餓, 都係試左味…

好味喎~個面脆脆地, 雖然個樣衰d...:p

蛋糕心仲係有少少濕, 不過已經可以叫做蛋糕喇XD唔再好似之前咁…俾人話似鳳梨酥XDDDDDDDD(汗…)

第一爐試焗左3杯唔同口味既先, 睇下要倒幾滿, 依家焗緊第二爐。根據第一爐既狀況, 第二爐每杯整得冇咁高, 由原本3杯份分左做4杯, 爐溫較低左20度, 由190減至170, 時間又25+至30。


有冇高手可以話我知究竟點解我焗出黎個面咁平滑, 而唔係中間凸起呢???

今次食譜出自《美味DIY》

 

第二爐都出爐喇, 果然加左蕉茸係濕好多…點搞…有蕉味係好, 不過咁濕唔係辦法…

今次中間終於有少少凸起, 有2個仲有少少爆, 但又有其他問題…


7 comments:

  1. 整muffino既蛋糕漿唔可以裝咁滿,大約2/3杯就得,否則一定漏出黎。

    ReplyDelete
  2. Scorpio8:56 AM

    Cherub, 我多少都試過, 無論爆唔爆個頂都係平…呢個先估疑問既重點…會唔會係個米邊太滑?如果抓得住個邊, 會唔會就只有中間升高? 同埋我想問下香蕉味係咪要焗耐D定少水D? 比其他口味濕好多, 焗多左好多時間

    ReplyDelete
  3. Emily9:58 AM

    你試吓唔好落咁滿呀!!! 係咪你落抱打粉多得劑呀 ????

    ReplyDelete
  4. Scorpio11:00 AM

    阿愛, 我之前整過落一半份量, 出到黎高左少少, 不過都係平架...中間都係唔凸起… 我今次係用自發粉架, 所以應該唔關發粉時…

    ReplyDelete
  5. stweetcat3:44 PM

    我都試過係咁...仲未知點解

    ReplyDelete
  6. 三小姐6:47 PM

    hi~第一次黎…… 個muffin會唔會係製作過程中打發得太多呢? 因為我以前用機打都會平頂 宜家拿拿聲mix埋佢地就入爐…效果好似好少少…

    ReplyDelete
  7. Scorpio10:14 PM

    陳小三, thx你先~我係開頭牛油+糖o個時打得太犀利, 之後先發覺錯左, 再加其他料就冇再係咁打, 係咪已經太遲

    ReplyDelete