ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, March 24, 2007

洋蔥蝦仁炒蛋


忍唔住要讚花香!!

真係超美味>0<

第一次買街市剝好殼既蝦仁, 好味喎~$10就有咁多~~急凍真係冇得比, 又貴又冇味!!

蝦仁落鹽、胡椒粉、粟粉醃過飛水抹乾, 3隻蛋落雞粉調味, 炒洋蔥粒, 落蛋, 慢慢兜勻, 跟住發覺唔夠蛋!!喇喇臨加多隻XDDD冇特別調味, 不過出黎又唔覺有D冇味, 仲出奇地好味*0* 

 

同場加映炒芥蘭苗一碟~見佢幾靚咁XD


13 comments:

  1. 火火妹11:20 AM

    全部都係你煮架??你就好啦...我少少都唔識呀,有機會我都想試下 蝦仁炒蛋好似好易咁,等我記住先

    ReplyDelete
  2. Scorpio11:39 AM

    火火妹, 係呀, 仲有個煎魚麻麻地冇POST:P 不過蝦仁炒蛋我失敗過架, 尋日炒之前都睇左幾個譜先, 不過人人煮法唔同

    ReplyDelete
  3. 火火妹2:23 PM

    有什麼秘訣??

    ReplyDelete
  4. Scorpio4:27 PM

    火火妹, 唔好炒得太熟, 我第一次炒o個時就係炒到蝦同蛋分開左=0=

    ReplyDelete
  5. 金順6:55 PM

    妳呢度越來越多美食LA

    ReplyDelete
  6. Scorpio7:29 PM

    金順, ^^" 本來係減肥BLOG...

    ReplyDelete
  7. Sui Fan12:47 PM

    我認為不是減肥blog或美食blog 是生活blog^^ 當你想減肥就寫減肥,要美食就整美食 點解要俾個規限自已呢^^ 不過,我好鐘意你的blog唷

    ReplyDelete
  8. Scorpio3:09 PM

    懶貓, 多謝你呀~^^好高興你鍾意~~ 本來唸住開多個飲食BLOG好似專門D,  不過好似分散左, 所以依家分到咁多分類…

    ReplyDelete
  9. polly7:34 PM

    I WANT TO UR 蝦仁炒蛋 BUT SADLY I CAN'T COS I'M ALLERGIC TO SEAFOOD

    ReplyDelete
  10. Scorpio7:48 PM

    !pump!, 慘...我同事又係唔食得蝦…炒第D囉~^^

    ReplyDelete
  11. 大蚊4:39 PM

    十蚊有咁多? 超勁抵喎! 買相都靚過急凍蝦好多! 成碟餸係金黃色架!!!

    ReplyDelete
  12. Scorpio5:05 PM

    大蚊, 係呀好抵架~你都去搵下丫~^^

    ReplyDelete
  13. 大蚊7:23 AM

    整咗 ~heehee  

    ReplyDelete