ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, March 31, 2007

七戰日本棉花蛋糕


打蛋打得好左, 打到幾硬下不過溝蛋漿o個時又好順利, 唔知係咪同我落多左鹽有關?焗出黎好靚仔~不過倒扣完都係縮左一半有多…同埋個面好濕…點搞呢…?

今次冇分層喇~XD我唸住因為溝埋O個時做得好左, 口感軟棉, 不過偏濕。依家要解決既係出爐後縮水既問題…

o岩o岩試多啖~真係有棉花糖feel喎~*0*


5 comments:

  1. 好野!!! 你成功喇!!! . 好得喎!! 我都要試吓先!!!  

    ReplyDelete
  2. Scorpio1:18 AM

    阿愛, 你覺得成功咩?但佢縮喎… 我見其他人整o個d好多個d相睇落都唔同質地, 有d好似毛巾, 有d就棉密d, 其實應該點架…我見佢個譜入爐前要輕敲, 係咪唔應該好多氣孔呢? 你快d試啦~~試完話我知點先o岩~~

    ReplyDelete
  3. 嘉露5:15 PM

    有進步喇... ..係喎, 我嘅綿花蛋糕個質地同你嘅真係唔同喎, 但我地都係跟蔡師奶個食譜整架, 點解呢

    ReplyDelete
  4. Scorpio6:25 PM

    嘉露, 可能真係要O係埋一齊做先睇倒個分別XD

    ReplyDelete