ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, March 28, 2007

望女仔

講開睇, 又講下呢個同樣O係LOVE只既熱門話題。

間中就有人不滿男友O係街望女仔。我又係覺得冇問題喎。不過佢唔會, 通常只會望d奇裝異服, 跟住話人核酸。XD

反而我試過望完話俾佢聽個男仔幾靚仔XD俾佢話XDDDD

有D女仔話覺得不被尊重, 拖住佢但望第二個, 令佢冇面。有D就話望下唔緊要, 不過唔好望得太過份轉晒頭咁。有D就趁佢縛鞋帶即刻四圍望XDDDD(個舉止太肉酸又唔好XDD)

其實係靚既咪望下囉~有靚野最好嗌埋我一齊睇, 不過真係靚至好喎~XD


5 comments:

  1. 我望女人重望得勁過我bf!

    ReplyDelete
  2. 王語嫣2:35 PM

    茜茜 在搜尋器偶爾發現你的 blog ,之前你 blog 的背景很吸引(多美食圖片拼在一起的那張) ,亦區使我細閱當中的內容(我很少這樣做的)。看後我真的很佩你,懂得弄這麼多美味的小吃(我是煮食白痴) ,並且對你感到好奇,經常弄這麼多美食,是否有很多家人或朋友品嘗你的作品呢?那真的羨慕你了 。還有,你那麼愛吃,又能保持身材,有什麼法寶呢?我 155cm 高,但體重就 120 磅(以前試過 140 磅),我希望減到至少 105 磅(最好 100 磅),但很多時衰在為食 ,什麼甜品小食都喜歡,而且超愛吃朱古力、雪糕、蛋糕… my blog : //yimmansai.mysinablog.com

    ReplyDelete
  3. 王語嫣5:10 PM

    飲食小趣聞 美研究:薄餅焗久些 可變「抗癌」食物 http://hk.news.yahoo.com/070327/12/24i6d.html my blog : //yimmansai.mysinablog.com

    ReplyDelete
  4. Scorpio2:05 AM

    CHERUB, 我多數望腳, 有時見倒D好靚, 不過有時見倒D好瘦既同佢講, 佢會話好似筷子…

    ReplyDelete
  5. Scorpio2:13 AM

    Q(茜茜), 你好~歡迎你先~^^ 你提起呢張背景我又拎返出黎先, 既然唔減肥住就唔駛收埋佢XDDD 謝謝你既欣賞同埋花心神睇呢度^^其實我係自己住既:P 主要既試食專員係男友, 仲有一班試食團--即係我既好同事~唔怕死幫我試食:P 至於KEEPFIT, 其實我舊年3月開始減肥, 當時133磅架, 我168CM, 唔算好肥, 不過絕對唔FIT, 之後一路都12X, 突然發現去到133即日開始減, 都係老生常談, 清淡飲食+運動, 當時係每日或者隔日做半個鐘帶氧運動, 好快減左十幾磅, 之後食下減下, 一直維持O係11X。你都見我都好為食(仲好大食XD)我又唔識KEEP, 重左肥左咪再減囉~本來呢個月係減肥月, 不過都係忍唔住出手, 要我忍手唔整野食仲難過忍口唔食…唔知咩事突然咁大癮@@ 好在我唔好朱古力雪糕同蛋糕呢D, 不過自己整既話又點都會食… 有興趣可以睇返我《福福堂》入面既減肥歷程, 當中除左減肥日誌之外都有D分享, 有講返我中二第一次減肥, 同埋之後既減肥經歷^^

    ReplyDelete