ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, March 28, 2007

雞翼食譜.個人網頁.出書

唔知大家有冇收過呢條link?http://ourrice.com/~Scorpio3210/recipe01.htm

話說我幾年前開始學煮野食o個陣, 收收埋埋好多食譜, 為左方便自己睇, 擺左上網, 跟住有次cooking谷有人問起有冇雞翼食譜我就post左一次, 跟住就陸陸逐逐有人話我知收倒呢條link, 又唔知邊個同佢改左個咁堅既名XD我都冇數過有幾多款!亦因為咁, 我個網人數激增! 開左幾年都只係幾萬人次, 一下子去到幾十萬, 然後係幾百萬@0@!果然厲害! 不過厲害既唔係我~食譜唔係我所創, 我亦冇試勻晒所有煮法。^^"

呢個網紅左之後, 有個出版社聯絡過我, 見過面, 傾過偈, 不過我都唔知自己想出咩書。之後冇耐就返左依家份工, 於是亦不了了次。到依家, 當時聯絡我o個位朋友亦都轉左去第二間出版社lu~

日期: 2005-04-21 01:58:06
Rxx xxxx ( r@gmail.com / no homepage) 留言:

Hello scorpio網主妳好:

今日真的很高興!因為一返到公司查看e-mail時,看到網友傳給我的e-mail中,有一個是介紹我蹓覽妳的網站.

參觀妳的網站後,感覺很溫馨'溫暖及舒暢的......

忘記了!還未自我介紹,我是"世界出版社"發行部的 Ray Chow,妳網站中有幾個分頁實在很吸引,促使我發出這e-mail給妳.

妳可能好奇地問是哪些分頁,容我暫時賣個關子.先講妳的網站給我認識到妳是一位多才多藝`聰慧及富有愛心的美人兒.

其實我是被妳所飼養的兔子`妳的畫作及妳的編織作品所吸引住的.
*原因之一,是因為我公司近期的出版計劃中,部份是有關手工勞作及飼養寵物方面的.
*原因之二,是我很欣賞妳的設計意念`色彩運用及細緻的圖像.

冒昧一問,妳可有興趣編寫一本有關自己的創作意念書藉呢?(注意我並非在此找生意)敝出版社過往曾出版過不少類型的書籍,在尋找作者方面我們是採取開放態度的.我覺得憑妳的創意`概念及學歷是可以勝任的,所以才冒昧要請妳,不知妳有沒有興趣嘗試參與寫作及或了解我們呢?

其實我並非編輯部的工作人員,但對Marking 我卻是了解的,我相信如果妳的創意能夠在作品中盡情發揮,定必會暢銷.

如閣下有興趣了解一下我們公司的架構`出版流程及或過去的出版物.可致電聯絡本人上我們公司參觀了解.

當時都有唸過會唔會係厄人, 所以搵左男友同我一齊去^^"

雖然書就出唔成,不過都不失為一個有趣經歷~^^

大家有興趣歡迎參觀^^" 不過好耐冇更新…http://ourrice.com/~Scorpio3210


24 comments:

  1. 你真係對煮食好用心,其實咁好機會唔試又真係好可惜

    ReplyDelete
  2. 我就是由雞翼帶來的 hehe

    ReplyDelete
  3. My Coffee Corner11:38 PM

    唔怕. 將來大把機會la!! 話時話, 我fri要返大陸, 我怕趕唔到同你地食dinner, 不過, 我聽日會將d tickets交左俾mecca先. 你同佢去食野, 若果真係趕唔到, 我地入場見 (不過, 應該係冇問題ga), 電聯la!

    ReplyDelete
  4. 我都有睇過呢個網頁呀! 原來個網主就係你! 犀利呀!

    ReplyDelete
  5. Scorpio2:17 AM

    傻軒媽媽, 不過佢唔係想搵我出食譜呢~^^" 你睇下個留言…

    ReplyDelete
  6. Scorpio12:44 PM

    mauph, 好~到時見~^^唔該晒

    ReplyDelete
  7. Scorpio12:44 PM

    PP, *0* 歡迎你呀~~^^

    ReplyDelete
  8. Scorpio12:45 PM

    棋棋, ^^你都有睇過呀~?

    ReplyDelete
  9. Cindy1:06 PM

    最近市面真係出左雞翼食譜呀﹗ 我都買左本﹗

    ReplyDelete
  10. Scorpio4:08 PM

    靚表姨, 我都見~! 仲有2本~叫百變雞翼~

    ReplyDelete
  11. 嘉露4:33 PM

    我以前都有睇過呢個網頁架...原來係你

    ReplyDelete
  12. Sui Fan9:39 PM

    最佩服你工餘時間能製作/改善如此多美食

    ReplyDelete
  13. Scorpio12:57 AM

    samwei, 懶貓, 多謝支持呀~^0^

    ReplyDelete
  14. Scorpio1:17 AM

    懶貓, 有興趣就有時間~^^

    ReplyDelete
  15. polly1:17 AM

    I BOOKMARKED YOUR OURRICE PAGE LONG TIME AGO. REALLY A USEFUL & HANDY ONE. THX!~~

    ReplyDelete
  16. Scorpio1:33 AM

    !pump!^^ 多謝支持呀~~你有冇整過入面D野食呀?

    ReplyDelete
  17. polly2:55 AM

    YES AR! MY FRIEND PRINTED IT OUT & BINDED INTO A BOOKLET FOR ME  GOOD REFERENCE FOR MAKING WINGS!!

    ReplyDelete
  18. 藍藍細雨11:15 AM

    個名係咪咩宇宙最強雞翼食譜呀? 我就知邊個改既呢,當然唔係我啦。

    ReplyDelete
  19. Scorpio12:16 PM

    藍藍細雨, 你居然知!!??? 究竟係邊個呀?*0*

    ReplyDelete
  20. Scorpio1:25 PM

    藍藍細雨, XD 個名真係好勁~!佢有冇開blog呀?

    ReplyDelete
  21. 藍藍細雨3:44 PM

    有呀 舊 新

    ReplyDelete
  22. Scorpio5:05 PM

    藍藍細雨, 好勁呀佢~!

    ReplyDelete
  23. Michelle ²¢ «ä «ä Wong1:16 AM

    I found your blog from your 雞翼食譜 website, I tried two of the recipes and they were both yummy. Thanks for sharing your cooking recipes and tips, I think you are so talented. xx  

    ReplyDelete
  24. Scorpio6:44 AM

    Michelle9394 , 你鍾意就好喇, talent真係唔敢當, d譜大部份都唔係我自創架^^"

    ReplyDelete