ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, March 30, 2007

古惑的六戰日本棉花蛋糕


同事落ORDER整呢個, 佢早2日已經食過我整既失敗作, 居然大讚…仲指定叫我聽日整…@@
仲要唔只一個話好食…(汗)
今晚又整…第六次喇…都係唔得…
次次都有D唔同, 今次好明顯分左2層…
大家係咪睇唔出呢~~
因為………

 

 



我好古惑咁切左XDDDD
前面就係切左
後面就係未切

睇清楚D , 原本係咁架
究竟點先可以解決倒呢個問題呀???


7 comments:

  1. 你既蛋有冇放室溫呀?你試吓6 隻蛋白一次打晒,只用黃做去溝牛油, 我第一次試都係咁都做到,其實我唔叻呀!不過你做得一定叻過我,再加油啦

    ReplyDelete
  2. Scorpio12:47 PM

    傻軒媽媽, 我其中一次係買返黎就用, 冇雪過, 不過都冇咩分別 今朝又整左一次, 未食, 攤緊凍就要趕住出門口:p 不過我估今次應該好d, 蛋白加落粉漿度o個陣感覺好唔同, 好易溝, 不過都打得幾企個喎, 今次既分別係多左d鹽, 唔知係咪呢個原來d蛋白穩定d? 出爐搵竹簽插過冇黏住, 應該熟晒, 不過都係縮左少少, 好想快d返去睇下佢 今朝唸過托住佢一路攤一路拎返學, 不過已經遲, 唔想咁樣衰= = 同埋個架都好熱…所以整左…都係放左o係屋企… 至於唔落蛋黃, 會唔會變左蛋白蛋糕?

    ReplyDelete
  3. Scorpio2:24 PM

    傻軒媽媽,  我好似GET錯野~你意思係咪唔好留一隻蛋白去溝牛油? 其實我做一半份量, 都只係留左半隻或者小半隻蛋白去溝

    ReplyDelete
  4. 菜師奶話加鹽可以令蛋白起得靚d呀 你真係好比心機呀

    ReplyDelete
  5. Scorpio11:41 PM

    傻軒媽媽, 其實我次次都有加, 同埋本身都知道蛋白有穩定作用, 我好鍾意睇食譜架~^^ 不過食譜話少少, 我驚會鹹所以真係落得好少, 今次唔覺意落多左效果反而好左~

    ReplyDelete
  6. 嘉露10:40 AM

    點解會分兩層呢 ...會唔會係攪唔勻啲蛋白同蛋漿, 所以啲蛋漿浸底呢?? 我上次做一半份量都係用一隻全蛋+3隻蛋黃去撈牛油同麵粉架....另外3隻蛋白+糖用打蛋器打, "鹽"我係加落麵粉度而唔係加落蛋白度喎...我一路都以為鹽係用黎辟陣麵粉味架, mud原來應該加落蛋白度架??

    ReplyDelete
  7. Scorpio10:51 AM

    嘉露,一般食譜都係話打蛋白打一陣就加鹽, 跟住再分3次加糖 E?你用左4隻蛋? 即係用多左一隻? 應該係攪唔勻, 我驚消泡, D蛋白太硬好難MIX埋, 要攪好耐

    ReplyDelete